آواز خواندن جوان ترکیه‌ای در استقبال از رئیس جمهور پیشین ایران +ویدئو

© Sputnik / Sergei Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر آواز خواندن جوان ترکیه‌ای در استقبال از رئیس جمهور پیشین ایران +ویدئو
آواز خواندن جوان ترکیه‌ای در استقبال از رئیس جمهور پیشین ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
جوان ترکیه‌ای برای محمود احمدی نژاد ترانه ماوی ماوی را خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً در فضای مجازی ویدئویی از آوازخوانی جوان ترک زبان برای محمود احمدی نژاد که به کشور ترکیه سفر کرده است، مورد توجه کاربران قرار گرفته و در میان آن‌ها دست به دست می‌شود.
در این ویدئو دیده شده محمود احمدی نژاد در بخشی از سفر خود به کشور ترکیه با حضور در میان جمعی از مردم ترکیه با هوادارانش دیدار کرده است. یکی از هوادارانش برای او ترانه " ماوی ماوی ماوس ماوی " را اجرا می‌کند، که واکنش جالب کاربران را در پی داشته است.
تعدادی از کاربران بیان می‌کنند محمود احمدی نژاد رئیس جمهور چندین دوره قبل ایران است و در تمام نقاط دنیا هواداران زیادی دارد. یکی از کاربران تعریف کرده هنوز مردم برخی از کشورها گمان می کنند احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران است. عده‌ای از کاربران بر این عقیده‌اند دوران احمدی نژاد وضعیت ایران بهتر بود و حالا در وضعیت نابسان هستیم. اما عده‌ای دیگر گرانی و هرج و مرج را جهانی عنوان می‌کنند و جمعی از کاربران محمود احمدی نژاد را سلطان سفرهای نامنظم و سرزده می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала