لاوروف: ناتو به طور غیرطبیعی اوکراین و کشورهای اسکاندیناوی را به صفوف خود می کشاند

© Sputnik / Vladimir Gerdo  /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: ناتو به طور غیرطبیعی اوکراین و کشورهای اسکاندیناوی را به صفوف خود می کشاند
لاوروف: ناتو به طور غیرطبیعی اوکراین و کشورهای اسکاندیناوی را به صفوف خود می کشاند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی نتایج سال 2021، سیاست های غرب در برابر روسیه را مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در سخنانی در خصوص نتایج سال 2021 برای روسیه گفت که، ناتو به طور غیرطبیعی اوکراین و کشورهای اسکاندیناوی را به صفوف خود می کشاند. کشورهای غربی به گسترش تنش کمک می کنند، پتانسیل درگیری در جهان در حال افزایش است.
Солдат с оружием на контрольно-пропускном пункте у Харькова - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
روسیه در ده دقیقه در جنگ با اوکراین پیروز می‌شود
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، امروز جمعه، اظهار داشت که پتانسیل درگیری در جهان در حال افزایش است، و کشورهای غربی باعث گسترش این روند هستند.

سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت:" اوضاع رو به بهبود نیست، پتانسیل مناقشه (در جهان) در حال افزایش است. همکاران غربی به طور قابل توحهی به چنین روند منفی تحولات کمک می کنند، آنها روند تخریب ساختار روابط بین المللی را در پیش گرفته اند، ساختاری که مبتنی بر منشور سازمان ملل متحد است، و آنها روند جایگزینی حقوق بین الملل با قوائد خود را در پیش گرفته اند."
پیش از این در خبرها آمده بود که یک مقام ارشد دولت آمریکا به خبرنگاران گفت که ایالات متحده برنامه ای برای استقرار تسلیحات موشکی تهاجمی در خاک اوکراین ندارد و توافق بر سر این موضوع را با روسیه ممکن می داند.
کاخ سفید یادآور شد که مسکو نسبت به احتمال استقرار سامانه های موشکی تهاجمی در اوکراین ابراز نگرانی کرده است.
وی گفت: همانطور که رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن به رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین گفت، ایالات متحده قصدی برای انجام این کار ندارد. بنابراین این یکی از موضوعاتی است که اگر روسیه آماده پذیرش تعهدات متقابل باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала