سه اشتباه که شما را به هیچ وقت لاغر نمی کند

اشتراک
کمبود آب، چربی و پروتئین منجر به مشکلات کاهش وزن می شود.
به گزارش اسپوتنیک ، آنا دروبیشوا، متخصص تغذیه در روسیه در مصاحبه ای، اشتباهات کلیدی را که هنگام تلاش برای کاهش وزن رخ می دهد را اعلام نمود.
وی گفت: "آب آشامیدنی ناکافی اشتباه اول در لاغری است. برای کاهش وزن، باید حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید. آب مواد مضر و مواد زائد را از بدن دفع می کند، اشتها را کاهش می دهد. آب نوشیدنی را با سایر نوشیدنی های پرکالری جایگزین نکنید."
این متخصص ادامه داد: "کمبود چربی در رژیم غذایی باعث می شود شما لاغر نشوید، زیرا افراد به دلیل محتوای کالری بالا بسیار از خوردن چربی می ترسند، اما بدون چربی کافی، ویتامین های محلول در چربی جذب نمی شوند و این امر منجر به مشکلات بزرگ سلامتی می شود. کاهش کربوهیدرات‌ها مهم‌تر است، نه چربی."
پیش از این متخصص تغذیه دیگری در روسیه، این متخصص آرام خوردن غذا را به همگان توصیه می کند، زیرا اگر سریع غذا بخورید، سریعتر احساس گرسنگی می کنید. یکی دیگر از راه های موثر برای کاهش وزن روس ها این است که شام ​​را حداکثر چهار تا پنج ساعت قبل از خواب میل می کنند.
این خوراکی های لاغری را نخورید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
این خوراکی های لاغری را نخورید
همچنین روسها، غذاهای آبپز زیاد می خورند، این امر نیز به کاهش وزن در افراد کمک می کند.
علاوه بر این، مورگونوف نوشیدن شش تا هشت لیوان آب در روز و انجام فعالیت بدنی - به عنوان مثال، حداقل ده هزار قدم در روز را برای لاغر شدن توصیه می کند.
این متخصص به همه افراد دارای اضافه وزن توصیه کرد: بیش از حد غذا نخورید. جلوی خود را در هنگام غذا خوردن بگیرید. بهتر است نیمی از آنچه در بشقابش ریخته شده است را بخورید. دور ریختن غذا بد است، اما باید کم مصرف کنید یا خودتان را محدود کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала