وضعیت عجیب پول ملی ونزوئلا در کف خیابان +ویدئو،عکس

© Photo / Acar54Улица турецкого городка Акчакоджа
Улица турецкого городка Акчакоджа - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، یک شهروند ونزوئلایی ویدئویی را هنگام عبور از جاده‌ای ضبط کرد که برای بسیاری از کاربران متعجب‌کننده بوده است. او در حال گذر از جاده با منظره‌ای روبرو شد که مقدار زیادی اسکناس بولیوار کنار جاده به علت بی‌ارزش بودن دور ریخته شده بود.
پول رایج کشور ونزوئلا بولیوار است و از آن جهت که بانک مرکزی ونزوئلا توانایی کنترل این واحد پول را نداشت در سال‌های اخیر واحد پول ملی ونزوئلا در با اقتدار صدر جدول بی‌ارزش‌ترین‌های پول‌های جهان قرار دارد.
کاربران با نظرات مختلف به این ویدئو واکنش نشان می‌دهند. برخی ارزش پول ونزوئلا را با ایران مقایسه می ‌کنند و عنوان می‌کنند چیزی نمانده است که ارزش ریال ایران نیز تا این حد پایین بیاید و این مسئله جای تاسف بسیار دارد.
کاربرانی معتقدند این وضعیت از بی‌تدبیری و نالایق بودن مسئولین کشوری و البته فساد در اقتصاد کشورها نشات می‌گیرد و عنوان می‌کنند شهروندان چه گناهی کرده‌اند که باید در این وضعیت زندگی کنند و تباه شوند، چرا اگر مسئولی از عهده مسئولیتی که به او واگذار شده است برنمی آید از سیستم مدیریتی خارج نمی‌شود که آسیبی به اقتصاد و شهروندان نزند؟!
اما کاربرانی بر این باورند که اقتصاد جهان به واسطه کرونا آسیب دیده است و در بیشتر کشورهای جهان مردم درگیر مشکلات مالی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала