وال استریت ژورنال: پوتین سیاستمداران غربی را بهت زده کرد

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر وال استریت ژورنال: پوتین سیاستمداران غربی را در بهت زده کرد
وال استریت ژورنال: پوتین سیاستمداران غربی را در بهت زده کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
نویسنده آمریکایی معتقد است که اقدامات پوتین نشان دهنده شکست سیاستمداران غربی است و اتحاد جماهیر شوروی را در زیر بینی غرب بی پناه، سردرگم بازگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، موفقیت سیاست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نشان از شکست فکری و سیاسی غرب است. این مقاله توسط والتر مید، ستون نویس نسخه آمریکایی وال استریت ژورنال بیان شده است.
به نظر این روزنامه نگار، در دهه‌های اخیر، دیپلمات‌های غربی "راه خود را در مه‌ای نارسیسیستی از هیبت و هیاهو گم کرده‌اند" و رهبر روسیه را به‌عنوان "یادگار گذشته‌ای مردود" انکار می کردند، اما همه چیز مشخص شد. همان طور که نویسنده می نویسد، پوتین از این موقعیت "به گونه ای دیگر استفاده کرد و اتحاد جماهیر شوروی را در زیر بینی غرب بی پناه، سردرگم بازگرداند."
این نویسنده در ادامه می افزاید، این اوست که پوتین در بیشتر فضای پس از شوروی تصمیم می گیرد "چه کسی حکومت کند و چه کسی اشک بریزد".
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اظهارات پوتین در خصوص تنش با غرب؛ آیا جنگ خواهد شد؟
اروپایی‌ها اکنون می دانند که قواعد قدیمی سیاست قدرت را نمی‌توان در عصر روشنفکرانه ما پس از تاریخ اعمال کرد، درباره قدرت نرم صحبت کردند، که تنها در مذاکرات کلیدی بین ایالات متحده و روسیه بر سر اوکراین این موضوع را مطرح کردند. از آنجایی که چین و روسیه قدرتمندتر، با اعتماد به نفس و تهاجمی تر شدند، آمریکایی ها بار دیگر سیاست قطبی سازی خام و پست و جنگ های فرهنگی داخلی را در پیش گرفتند.
ولادیمیر پوتین معتقد است که اختلافات بر سر تحریم‌های جدید علیه روسیه که می‌تواند به اروپا ضربه بزند، و همچنین وابستگی به نفت و گاز روسیه است که مهم است و، "چیزی برای ترسیدن ندارد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала