تبلیغات کلینیک وزیر اسبق بهداشت ایران در عمان +عکس

© Fotolia / VILeviادبیات وزیر بهداشت ایران که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت +ویدئو
ادبیات وزیر بهداشت ایران که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
تبلیغات کلینیک چشم پزشکی حسن قاضی‌زاده هاشمی در عمان خبر ساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا تبلیغاتی در خصوص راه‌‌اندازی کلینیک چشم پزشکی وزیر اسبق بهداشت ایران در عمان است در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌ها و انتقادات کاربران را در پی داشته است. برخی خبرگزاری‌های ایران نوشتند: انتشار تصویری از حسن قاضی‌زاده هاشمی که در آن به عنوان موسس مرکز چشم‌ پزشکی نور در کشور عمان اشاره داشته شایعات قبلی را پررنگ‌تر کرد.
گفته می‌شود پیش از این نیز صحبت‌هایی درباره تاسیس بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی چشم‌ پزشکی عمان توسط هاشمی وجود داشت. انتشار این عکس هنوز واکنشی از سوی حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق دولت روحانی را نداشته است.
تعدادی از کاربران از دولت پیشین ایران دل خوش ندارند و حسن هاشمی را به خیانت علیه مردم محکوم می‌کنند. عده‌ای از احداث بزرگترین مرکز چشم پزشکی عمان به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنند و به او تبریک می‌گویند اما برخی با ابراز ناراحتی وزیر اسبق دولت روحانی را به دزدیدن پول مردم ایران متهم کرده و احداث مرکز چشم پزشکی در عمان را حرام می‌دانند. جمعی از کاربران بر این باورند دولت اگر به جای ساختن مراکز درمانی در راه پیشگیری قدم بردارد نیاز به صرف هزینه بالا برای احداث مراکز درمانی نخواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала