اولیانوف: با پیشرفت در وین، مخالفان برجام فعال‌تر می‌شوند

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست
مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، هدف اکثریت مطلق کشورها را احیای توافق هسته‌ای دانست.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اظهار داشت: لازم به ذکر است؛ با پیشرفت در مذاکرات وین، مخالفان برجام هم در فضای عمومی فعال‌تر و تحریک آمیزتر می‌شوند.
اولیانوف با تاسف‌انگیز و بی‌معنی خواندن ادعاهای مخالفان برجام، در حساب توئیتری خود افزود: هدف اکثریت مطلق کشورها از جمله ۱+۴، احیای توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها است.
دور جدید مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ در وین از حدود دو هفته پیش آغاز شده است. مقام‌های آمریکایی و اروپایی ادعا می‌کنند که پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته اما اندازه این پیشرفت‌ها به اندازه‌ای نیست که بتوان امیدوار بود توافق در دسترس است.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز در مصاحبه با شبکه رادیویی NPR اعلام داشت که ایران باید در نظر داشته باشد که چارچوب زمانی محدودی برای دستیابی به توافق در مورد بازگشت به پایبندی به مفاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала