امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی سامارای روسیه

© Photoامضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی سامارای روسیه
امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی سامارای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
امضای تفاهم نامه همکاری های علمی،فرهنگی،هنری ،تجاری و اقتصادی بین مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی و صنایع سامارای روسیه امروز صورت گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، تفاهم نامه همکاری های همه جانبه بین مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی و صنایع استان سامارای روسیه امضا شد و طرفین متعهد شدند.
در ایرن راستا دو طرف اعلام نمود حداکثر تلاش و کوشش خود را برای توسعه روابط علمی،فرهنگی،هنری ،تجاری و اقتصادی بین تمام دفاتر و نمایندگی های ایران این مرکز و استان سامارا و همچنین رفع موانع موجود به عمل آورند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، دکترسید مجید حلاج زاده ریاست مرکز به همراه عباس میرزایی قاضی سرپرست و مدیر دفتر روسیه مرکز خدمات مشاوره امور ایرانیان خارج از کشور، در نشست آنلاین بین مرکز و اتاق بازرگانی سامارا شرکت کرد که در این نشست کاری ، آقای میخاییل مامونف قائم مقام رئیس اتاق بازرگانی استان سامارا و آقای الکسی پاپف رییس توسعه روابط خارجی اتاق و مسئول حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی سامارا نیز حضور داشتند.
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
سخنگوی وزارت خارجه ایران : نقشه راه همکاری ۲۰ ساله با روسیه تقریبا نهایی شده است
طرفین در این جلسه با توجه به پتانسیل بالای مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور به علت داشتن ۳۱ دفتر نمایندگی فعال در تمامی استانهای ایران علاوه بر ۵۶ دفتر نمایندگی خارج از ایران که توسط ریاست مرکز برای طرف روس تشریح شد ، درباره توسعه و گسترش روابط همه جانبه بین استانهای مختف ایران و استان سامارای روسیه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند، حاضران در این نشست کاری به تشریح امکانات و پتانسیل های علمی،فرهنگی ،هنری ،تجاری و اقتصادی استان های ایران و استان سامارا پرداختند و برنامه های مقدماتی پیش بینی شده در خصوص توسعه روابط بین دو کشور را مطرح کردند.
در پایان این نشست کاری، تفاهم‌نامه همکاری های همه جانبه بین مرکزخدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و اتاق بازرگانی سامارا توسط دکتر حلاج زاده رییس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و آقای میخائیل مامونف قائم مقام و جانشین رییس اتاق بازرگانی سامارا امضا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала