اعتصابات لبنان حمل و نقل این کشور را فلج کرد

© AP Photo / Hussein Mallaاعتصابات لبنان حمل و نقل این کشور را فلج کرد
اعتصابات لبنان حمل و نقل این کشور را فلج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
رئیس اتحادیه کارگری عمومی لبنان، از موفقیت آمیز بودن اعتصابات لبنان در روز خشم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، بشاره الاسمر رئیس اتحادیه کارگری عمومی لبنان، اعتصاب اتحادیه‌ های بخش حمل‌ و نقل زمینی با همکاری اتحادیه کارگری عمومی را از روز گذشته پس از "همبستگی بزرگ" با این فراخوان‌ ها موفقیت‌ آمیز دانست.
الاسمر گفت: روز خشم از دیروز پس از همبستگی بزرگ به نتیجه رسید و در تمامی مناطق لبنان پاسخ کاملی وجود دارد و این فریادی است برای مسئولان برای ایفای نقش و وظایف خود در قبال مردم.
وی تاکید کرد که ما در انتخابات پارلمانی فرصت بزرگی برای تغییر داریم و مردم باید اقتدار دیگری رقم بزنند و من چوب جادویی برای تغییر ندارم.
رئیس اتحادیه کارگری عمومی لبنان افزود: ما یک جلسه ارزیابی درباره آنچه در پایان این روز اتفاق می افتد برگزار خواهیم کرد تا مراحل مرحله بعدی مشخص شود.
فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
عربستان: با لبنان بحرانی نداریم، بحران بین مردم لبنان و حزب‌الله است
اتحادیه های حمل و نقل جاده ای با همکاری کنفدراسیون عمومی کار از اجرای اعتصاب عمومی در تمامی مناطق لبنان به دلیل گرانی قیمت سوخت از جمله مسدود شدن جاده ها خبر دادند.
چندین بخش کارگری از جمله سندیکای ونس، سندیکای کشاورزان و سندیکای کامیون داران در این اعتصاب شرکت دارند و قرار است اعتصاب و سد معبر از پنج صبح تا پنج بعد از ظهر ادامه یابد.
به گزارش رسانه‌ های لبنانی، اتاق کنترل ترافیک صبح امروز گزارش داد که راه‌ ها در چندین منطقه در لبنان قطع شده است.
به منظور حفظ ایمنی کارکنان بخش بانکی و به دلیل اینکه امکان دسترسی آنها به محل کارشان به دلیل اعتصاب اتحادیه ها و اتحادیه های حمل و نقل زمینی با مشکل مواجه شده است. برخی از موسسات در لبنان امروز پنجشنبه تعطیلی خود را اعلام کردند، زیرا عباس الحلبی وزیر آموزش و پرورش و آموزش عالی از تعطیلی مدارس، مؤسسات و مدارس متوسطه امروز پنجشنبه خبر داد و اتحادیه بانک ها نیز امروز پنجشنبه اعلام کرد که بانک ها تعطیل هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала