چرا اطلاعات مربوط به سایبرتراک حذف شد؟

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / ایلان ماسک اجازه خرید تسلا با پرداخت بیت کوین را داد
ایلان ماسک اجازه خرید تسلا با پرداخت بیت کوین را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
ایلان ماسک اواخر سال ۲۰۱۹ با افتخار اقدام به معرفی سایبرتراک کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه " Mashable"، شرکت تسلا تمام اطلاعات مربوط به تاریخ تولید وانت الکتریکی سایبرتراک را حذف کرده است.
خبرنگاران به صفحه "سایبرتراک" در سایت تسلا توجه کردند که بعد از به‌روزشدن، اطلاعات مربوط به تاریخ تولبد آن حذف دشه است. قبلا در آنجا اطلاعاتی در این باره بود که می توان "سایبرتراک" را در سال 2022 خریداری کرد، یعنی زمانی که تولید آن آغاز خواهد شد.
این تغییر باعث نگرانی تعدادی از افرادی شد که این وانت را پیش خرید کرده بودند. به عقیده متخصصان، این امر می تواند گویای آن باشد که "سایبرتراک" به این زودی ها و در سالهای نزدیک وارد بازار نخواهد شد.
گفتنی است،تسلا هنوز بیانیه‌ای رسمی منتشر نکرده اما ظاهرا چیزی به عنوان اطلاعات تاریخ تولید سایبرتراک در وب‌سایت تسلا وجود ندارد. ایلان ماسک اواخر سال ۲۰۱۹ با افتخار اقدام به معرفی سایبرتراک کرد و در حرکتی خبرساز شیشه‌های سمت راننده را مورد اصابت قرار داد تا مقاومت آن‌ها را به همگان نشان دهد.
تسلا به خاطر افزایش غیرمنتظره قیمت محصولات خود معروف است. علاوه‌بر حذف قیمت‌، تاریخ و زمان‌بندی تولید سایبرتراک هم حذف شده است. تسلا در سال ۲۰۲۱ مجموع ۹۳۰.۴۲۲ خودروی برقی را تولید و ۹۳۶.۱۷۲ دستگاه را به بازار عرضه کرد. این شرکت مدتی پیش رسماً اعلام کرد که دفتر مرکزی خود را از ایالت کالیفرنیا به تگزاس منتقل می‌کند. همچنین قرار است که خودروی مورد انتظار سایبرتراک وارد فاز تولید شده و پس از آن نیز نسل دوم خودروی رودستر در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала