رانندگی خطرناک دختر جوان ایرانی و آسیب رساندن به سایر خودروها +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رانندگی خطرناک دختر جوان ایرانی و آسیب رساندن به سایر خودروها +ویدئو
رانندگی خطرناک دختر جوان ایرانی و آسیب رساندن به سایر خودروها +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
دلیل رانندگی خطرناک دختر جوان، افسردگی مزمن اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از رانندگی خطرناک یک دختر جوان که به دور یکی از میدان‌های شهر در حال حرکت بود منجر به آسیب رساندن به خودروهای دیگر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این ویدئو دیده شده راننده عصبانی با سرعت به دور میدانی در حال چرخیدن است و از پشت خودروهای جلویی و در حال حرکت را به عمد مورد اصابت با خودروی خود قرار می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافت در این‌باره گفت: "راننده خودروی سفید رنگ که باعث خسارت به تعدادی خودرو شد، خانم ۳۰ ساله‌ای بود که دچار افسردگی مزمن بوده و بدون قصد و غرض قبلی باعث این خسارت‌ها شده است."
بر اساس این گزارش با هماهنگی مقام قضایی خانم جوان در نهایت آزاد و تحویل خانواده‌اش داده شده و آسیب‌دیدگان نیز خسارت‌های خود را از خانواده او دریافت کردند.
تعدادی از کاربران بر این باورند رفتار غیرعقلانی دختر جوان ۳۰ ساله ناشی از مصرف مواد مخدر بوده است. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این روزها در تمام نقاط ایران شاهد پیدایش بیماری‌های ناشناخته و عجیب هستیم، اما افسردگی بیماری‌ست که هم اکنون گریبان‌گیر ۹۰ درصد جوانان ایرانی شده است.
عده‌ای از کاربران بیان می‌کنند رانندگی زنان ایرانی هیچ وقت خوب نبوده اما برخی در جواب به این نظر بیان می‌کنند بسیاری از بانوان ایرانی هستند پا به پای مردان در بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها مشغول به‌ کار با ماشین‌های سنگین مانند تریلی و اتوبوس هستند و بسیار خوب رانندگی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала