بیش از نیمی از آمریکایی ها از تصمیمات بایدن ناراضی هستند

© REUTERS / U.S. President Joe Biden attends events at the U.S. Capitol to commemorate first anniversary of Capitol attack in Washingtonجو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
میزان محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از 36 درصد به 33 درصد کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را نتایج یک نظرسنجی از افکار عمومی انجام شده توسط سرویس تحقیقاتی دانشگاه کوئینیپیاک (Quinnipiac University Poll) نشان می دهد.
علاوه بر این، نتایج این مطالعه نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی ها از تصمیمات رئیس کاخ سفید ناراضی هستند. به طور خاص، 53 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که بایدن وظیفه خود را به عنوان رئیس جمهور انجام نمی دهد. 13 درصد دیگر از شرکت کنندگان در نظرسنجی نظر خود را بیان نکردند.
جو بایدن، رهبر آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
بایدن برای سومین بار اشتباه لفظی خود را تکرار کرد + فیلم
تصریح شده است که تصمیمات بایدن در حوزه اقتصادی (57 درصد تصمیمات اتخاذ شده را تایید نمی کنند)، سیاست خارجی (54 درصد) و مبارزه با ویروس کرونا (55 درصد) کمترین حمایت را از سوی بزرگسالان آمریکایی داشته است.
در عین حال، رهبر آمریکا توسط یک سوم آمریکایی ها (33 درصد) حمایت می شود.
در نوامبر 2021، روزنامه یو اس ای تودی با استناد به داده های یک نظرسنجی که به طور مشترک با دانشگاه سافولک بین 3 تا 5 نوامبر انجام شد، گزارش داد که محبوبیت رهبر آمریکا به 38 درصد کاهش یافته است، در حالی که قبلا این رقم 40 درصد بود. در دسامبر 2021، اکثریت آمریکایی ها (69 درصد) از نحوه مدیریت تورم توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، ناراضی بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала