جانشین فرمانده کل ارتش ایران از ناتوانی اسرائیل در مقابله با ایران سخن گفت

© Photo / IRNAامیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش ایران
امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
اشتراک
امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش ایران گفت: عربده‌کشی‌های رژیم صهیونیستی به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد و می‌بیند که اگر زمانی خشم ما گریبانگیرش شود، برای همیشه زمین‌گیر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش ایران با اشاره به تهدیدات اخیر اسرائیل علیه ایران، اظهار داشت: امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند و ناله‌هایی که می‌زند به خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد و می‌بیند که اگر زمانی خشم ما گریبانگیرش شود، برای همیشه زمین‌گیر خواهد شد و این، همان عزتی است که خدا به ما داده است.
روسیه خواهان آتش بس طولانی مدت بین اسرائیل و حماس است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
گزارش و تحلیل
افقهی: اسرائیل اگر بخواهد به ایران حمله کند واقعا نابودی خودش را رقم زده است
وی اضافه کرد: به برکت اتحاد، وفاق ملی و داشتنِ رهبری فرهیخته است که به این جایگاه دست یافته‌ایم.
امیر سرتیپ دادرس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی هم "تهدید" و هم "فرصت" است، گفت: اگرچه می‌توان در فضای مجازی مطالب بسیار خوبی آموخت، اما در کنار این، در فضای مجازی ظهور طاغوت را بیشتر و بهتر از همه چیز می‌توان دید؛ چیزی که روز و شب با ما همراه است تا فرهنگ و ارزش‌های ما را تغییر دهد و نگاه‌مان را به پدیده‌های بیرونی، دگرگون کند.
وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی، تأکید کرد: باید مراقب باشیم؛ چراکه امروز یک دشمن همواره در کنار ماست که تک تک ما را تهدید می‌کند و در هر موضوعی می‌تواند تأثیرگذار باشد.
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران با بهره‌گیری از فضای مجازی عنوان کرد: این تهدیدت در ۱۰ سال گذشته وجود نداشت و اگر بتوانیم از شرّ این دشمن خلاصی پیدا کنیم، می‌توانیم موفق‌تر به کار خود ادامه دهیم.
امیرسرتیپ دادرس همپنین با اشاره به ناامنی‌ها و مشکلاتی که در سال‌های اخیر گریبانگیر منطقه شده است، گفت: همگان دیدند که با وجود تمامی ناآرامی‌ها و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه ما رخ داد، ایران در امنیت کامل بود.
وی افزود: امروز وضعیت ما بسیار خوب است و به لطف خداوند در وضعیتی هستیم که هر تهدیدی را می‌توانیم پاسخ دهیم.
جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز در حوزه تسلیحاتی نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و دیگر از دیگر کشورها سلاح نمی‌خریم، بلکه خودمان بهترینش را تولید می‌کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала