متد همسریابی ویترینی ژاپنی ها با انتخاب قوطی +عکس

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Девушка с рекламными проспектами в Токио, Япония
Девушка с рекламными проспектами в Токио, Япония - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
اشتراک
در برخی مناطق توکیو دستگاه فروش قرار عاشقانه نصب شده‌ است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا انتشار تصاویری از دستگاه فروش قرارِ عاشقانه که در مناطقی از توکیو نصب شده مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و در میان آن‌ها دست به دست می شود. برخی از رسانه‌های خبری در این‌باره نوشتند: "در ویترین، قوطی‌های صورتی نشان دهنده زنانی است که دنبال شریک زندگی هستند و قوطی‌های زرد رنگ نیز نشان‌دهنده‌ مردانی‌ است که در جستجوی شریک زندگی هستند چیده شده است.
هر فرد با خریداری یک قوطی از جنس مقابل و پرداخت پول، به شرکت ارائه دهنده خدمات متعهد می‌شود که حتما در اولین قرار خود حاضر شود؛ هر چند این شرکت هیچ تضمینی برای منجر شدن این قرار به ازدواج نخواهد داد.
تعدادی از کاربران عنوان می‌کند زن و شوهر‌هایی که از این طریق ازدواج می‌کنند در مورد آشنایی خود به فرزندان‌شان چه خواهند گفت؟! عده‌ای از کاربران نیز با لحن طنزآمیز این نوع انتخاب همسر را به تخم مرغ‌های شانسی تشبیه می‌کنند. برخی از کاربران بر این عقیده‌اند در کشورهایی مانند ژاپن، ازدواج امری عقلانی و به دور از عشق و علاقه است، اما در ایران ازدواج امری عقلانی همراه با عشق، تفاهم و محبت طرفین است. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند به دلیل پایین بودن تقاضای ازدواج و رشد جمعیت، ژاپنی‌ها از انتخاب سرگرم‌ کننده شریک زندگی استفاده کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала