رئیس جمهور قزاقستان آمادگی خود را برای انجام اصلاحات سیاسی اعلام کرد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان
قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
اشتراک
قاسم جومارت توقایف اظهار کرد: ولت برای بازنگری در رویکرد حمایت از حقوق مالکیت، ارزیابی کیفیت خدمات عمومی و توزیع منافع اجتماعی آماده است.
به گزارش اسپوتنیک، قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان، بیان کرد: نیاز به تغییر روابط بین جامعه و دولت وجود دارد، مقامات بسته جدیدی از اصلاحات سیاسی را تا سپتامبر ۲۰۲۲ تهیه و ارائه خواهند کرد.
به گفته این سیاستمدار، تغییرات پیش از هر چیز بر نظام انتخاباتی تأثیر خواهد گذاشت. به طور خاص، ستون "علیه همه" به برگه های رای بازگردانده می شود. وی همچنین به آمادگی دولت برای بازنگری در رویکرد حمایت از حقوق مالکیت، ارزیابی کیفیت خدمات عمومی و توزیع منافع اجتماعی اشاره کرد.
قزاقستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
رئیس جمهور قزاقستان، کاندیداتوری نخست وزیر جدید را در پارلمان اعلام خواهد کرد
توقایف قول داد که دولت همچنین باید از اجرای کامل و با کیفیت عملکردهای اساسی خود اطمینان حاصل کند. [بسته اصلاحات] از طریق گفتگوی سازنده و گسترده با جامعه مدنی و کارشناسان تهیه خواهد شد.
پیش از این، این سیاستمدار از برنامه های دولت برای اصلاح اساسی سیستم امنیت ملی قزاقستان از جمله سرویس های ویژه، ارتش و دیگر ساختارهای قدرت خبر داده بود. مقامات در نظر دارند تعداد گارد ملی را افزایش دهند، یک فرماندهی ارتش برای نیروهای عملیات ویژه ایجاد کنند، آژانس های اطلاعاتی را تقویت کنند و حقوق مقامات امنیتی را افزایش دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала