پیدا شدن راهی برای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از تسلا

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پیدا شدن راهی برای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از تسلا
پیدا شدن راهی برای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از تسلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
اشتراک
سی‌ان‌بی‌سی گزارش می‌دهد که سراج راوال علاقمند به کریپتو و مالک تسلا از ایالات متحده، راهی برای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از خودروی الکتریکی تسلا مدل ۳ پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته یکی از ساکنان سانفرانسیسکو، او مجموعه‌ای از پردازنده‌ های گرافیکی را در صندوق عقب نصب کرد و انرژی آنها را از باتری خودروی الکتریکی تامین کرد. راوال مدیریت سیستم استخراج را به کامپیوتر Apple Mac mini M1 سپرد. او رایانه شخصی را به پریز کنسول مرکزی ماشین وصل کرد.
هدف از دستکاری ها صرفه جویی در مصرف برق است. او توضیح داد که دارندگان تسلا می توانند وسایل نقلیه الکتریکی خود را با نرخ های تخفیفی در ایستگاه های سوپرشارژر شارژ کنند.
راوال تصریح کرد که چنین تغییراتی در عملکرد خودروی الکتریکی ممکن است گارانتی آن را باطل کند. با این حال، ماینینگ این امکان را فراهم می کند که تنها در یک سال هزاران دلار درآمد کسب کنید. یکی از ساکنان سانفرانسیسکو می گوید که شارژ کردن در ماه از ۳۰ تا ۶۰ دلار طول می کشد و او حدود ۲۰ ساعت در روز شروع به استخراج می کند.
به گفته راوال در سال ۲۰۲۱، بسته به نرخ ارز دیجیتال، از استخراج اتر (اتریوم) از ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار در ماه درآمد کسب کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала