ظهور خودرو شارژی فولکس واگن زنگ خطری برای ابرقدرت‌های خودرو +عکس

© REUTERS / Aly SongПосетители на 19-й международной автомобильной выставке в Шанхае
Посетители на 19-й международной автомобильной выставке в Шанхае - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از فولکس واگن جدید که قابلیت شارژ برقی نیز دارد با واکنش‌های مثبت کاربران در فضای مجازی همراه شده است. گفته می‌شود با اینکه حدودا ۵ سال است که فولکس‌واگن برای نخستین بار طرح مفهوم آی دی‌ باز (ID Buzz) خود را در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی کرده، اما آن‌ها آماده هستند تا نسخه قابل تولید این خودروی تمام برقی محبوب را به نمایش بگذارند.
هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌واگن در توئیتی نوشت: "افسانه باز می‌گردد." وی در ۹ مارس همراه با یک گیف نمادین از میکروباس ادای احترام واضحی به این خودرو کرده و گفته است، شرکت آن‌ها بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ در آمریکای شمالی فولکس واگن را می‌فروخت. نسخه تولیدی جدید این محصول کمی از نسخه اصلی آن متفاوت است، زیرا تمام باتری‌ها در زیر خودرو تولیدی جدید نصب خواهند شد.
تعدادی از کاربران از خاطرات گذشته‌شان با این خودرو می‌گویند و بر این باورند با فولکس واگن می‌توان شغل‌های زیادی را مانند کتاب‌ فروشی، خدمات کافه رستوران سیار و یا کارهای ویزیتوری راه‌اندازی کرد. عده‌ای از کاربران نیز بر این عقیده‌اند شرکت خودروسازی فولکس واگن از رقبای هم رده خود عقب مانده و نتوانسته پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد. برخی از کاربران گمان می‌کنند برقی کردن فولکس واگن بی‌دلیل بوده و علت آن را تقاضای پایین برای خرید این خودرو عنوان می‌کنند، برخی دیگر ساخت این خودرو را به خاطر اهداف شغلی می‌دانند و احتمال می‌دهند هزینه سوخت‌های فسیلی بسیار برایشان بالا باشد به همین دلیل سوخت برقی را به این نوع سوخت‌ها ترجیح می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала