نجات 20 نفر در آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران

CC BY 4.0 / IRNA / آتش نشانی
آتش نشانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
اشتراک
آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی، منجر به سوختن ۲ خودرو سواری این ساختمان شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز 10 ژانویه (دوشنبه) اعلام کرد که این حادثه آتش سوزی شب گذشته در خیابان زهدی، خیابان امیری شرقی به سامانه ١٢۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: "محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی ١۵ واحدی بود که طبقه همکف و زیرزمین آن کاربری پارکینگ داشت، در قسمت زیرزمین این ساختمان نیز سه دستگاه خودرو متوقف بود که آتش به خودرو پژو ٢٠۶ سرایت کرده و در حال گسترش به اطراف بود، همچنین یک دستگاه خودرو تاکسی سمند نیز در مجاورت پژو ٢٠۶ پارک شده بود که آتش به قسمتهای جلویی آن نیز سرایت کرده بود.
کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
کاظم جلالی: سفر رییس‌جمهور ایران به روسیه نقطه عطفی در روابط تهران- مسکو خواهد بود
مقداری لوازم خانگی و پوشاک نیز در زیرزمین نگهداری می‌شد که آنها نیز دچار حریق شده و بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود.
حرارت آتش نیز بسیار بالا بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و موفق شدند ۲۰ نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود غلیظ خارج کنند که البته سه نفر بدلیل دود گرفتگی تحویل عوامل اورژانس شد. در این آتش سوزی ابتدا خودروها شعله ور شده و حریق به لوازم سرایت کرده بود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала