شخصی که در پوشش مامور در ایران کلاهبرداری می کرد بازداشت شد

© Fotolia / Andrey Burmakinشخصی که در پوشش مامور در ایران کلاهبرداری می کرد بازداشت شد
شخصی که در پوشش مامور در ایران کلاهبرداری می کرد بازداشت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی شهرستان انار خبر از دستگیری شخصی داد که 72 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال انجام داده بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: درپی شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس که با برانگیختن احساسات و جلب اعتماد مردم به صورت تلفنی و پیامکی با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی مبالغی را با ادعاهای مختلف دریافت می‌نمود موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مامورین باانجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فردکلاهبردار را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مرکز استان کرمان وحین ارتکاب جرم دستگیر نمودند.
خلیلی نژاد بیان کرد: متهم فردی 35ساله، سابقه دار پس از روبرویی با مدارک و مستندات موجود به 72 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در پنج استان کشور اعم از تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان و کرمان اعتراف نمود.
فرمانده انتظامی شهرستان انار ضمن تأکید بر لزوم آگاهی شهروندان برای شناخت مأموران واقعی پلیس به مردم توصیه کرد: ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس به هیچ وجه به افرادی که هویت واقعی آنها را نمی‌شناسند اعتماد نکنند ،گول چرب زبانی افراد را نخورندواز واریز وجه یا اطلاعات حساب بانکی خود خودداری نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала