تغییر چهره کاپیتان سابق اسپانیایی پس از معاشرت با خواننده ایرانی در لس آنجلس +ویدئو، عکس

© REUTERS / Christopher Pikeتغییر چهره کاپیتان سابق اسپانیایی پس از معاشرت با خواننده ایرانی در لس آنجلس +ویدئو، عکس
تغییر چهره کاپیتان سابق اسپانیایی پس از معاشرت با خواننده ایرانی در لس آنجلس +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
اشتراک
تصاویر انتشار یافته از اسطوره فوتبال اسپانیا در فضای مجازی با واکنش‌های مثبت کاربران ایرانی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال به شمار می‌رود که به همه جام‌های معتبر در فوتبال رسید و از جام جهانی، تا یورو و لیگ قهرمانان اروپا را درو کرد. ایکر که در سال‌های آخر فوتبالش برای پورتو پرتغال توپ می‌زد، به دلیل بیماری قبلی مجبور شد از فوتبال خداحافظی کند اما به تازگی تصاویری عجیب و متفاوتی از او در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که استایل و سبک لباس پوشیدن او و حتی ژستش که در حال کشیدن قلیان است مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
علاوه بر این تصاویر، ویدئوهایی از وی که در حال رقصیدن در جمعی که خواننده سرشناس ایرانی، اندی، نیز حضور دارد و عکس‌هایی از این اسطوره فوتبال در کنار این خواننده لس‌آنجلسی و جمعی از ایرانیان منتشر شده است که سبب شده کاربران ایرانی دلیل تغییر استایل و لباس پوشیدن او را معاشرت با ایرانیان و حضور در جمع آنان بدانند.
کاربران بسیاری با جملات آمیخته با طنز به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند این اتفاق چندان عجیب نیست چراکه وقتی یک خارجی در جمع ایرانیان قرار می‌گیرد رنگ و بوی ایرانیان را به خود می‌گیرد و از رفتار آنان الگوبرداری می‌کند. آنها به شوخی عنوان می‌کنند ایکر با این مدل لبای پوشیدنش شبیه کسی شده است می‌خواهد برود از سر کوچه نان بخرد و شباهت بسیاری به یک مرد ایرانی بازاری پیدا کرده است.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند او با استایل جالبش که شبیه یک فرد ایرانی است بسیار جذاب و دوست‌‌داشتنی شده است. جمعی از این کاربران که او را نمی‌شناختند عنوان می کنند اصلا متوجه نشدند که او یک فردی با ملیتی غیر از ایران است چراکه استایل و پوشش کاملا با یک مرد ایرانی شباهت دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала