مرگ نظامیان آمریکا بخاطر خودکشی دو برابر بیشتر از مرگ آنها بر اثر کرونا است

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر مرگ نظامیان آمریکا بخاطر خودکشی دو برابر بیشتر از مرگ آنها بر اثر کرونا است
مرگ نظامیان آمریکا بخاطر خودکشی دو برابر بیشتر از مرگ آنها بر اثر کرونا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2022
اشتراک
بر اساس داده‌های منتشر شده توسط پنتاگون: تعداد سربازان آمریکایی که در سه ماهه سوم سال 2021 بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند بیشتر از تعداد مرگ نظامیان آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای پاندمی تاکنون است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، بر اساس داده‌هایی که پنتاگون منتشر کرد، در سه ماهه سوم سال 2021، 163 عضو ارتش آمریکا دست به خودکشی زده‌اند که این رقم شامل 70 نفر سرباز مشغول به خدمت فعال، 56 نیروی ذخیره و 37 نیروی گارد ملی می‌شود.
طبق این ارقام کلیت خودکشی در میان نیروهای مشغول به خدمت فعال در ارتش آمریکا در سه ماهه سوم 2021 در مقایسه با سه ماهه دوم آن سال کاهش یافته، اما میزان خودکشی در میان اعضای ذخیره و گارد ملی در این سه ماهه نسبت به سه ماهه قبل از آن افزایش نشان داده است.
از سوی دیگر تعداد نیروهای فوتی ارتش آمریکا بر اثر خودکشی در بازه ژوئیه تا سپتامبر سال گذشته میلادی دو برابر تعداد نیروهای فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در ارتش ایالات متحده در کل مدت همه‌گیری است.
تا تاریخ هشتم ژانویه، 86 عضو ارتش آمریکا بر اثر ابتلا به کروناویروس جان باخته‌اند. طبق اعلام پنتاگون، تا ماه سپتامبر مجموع تلفات ابتلا به کروناویروس در ارتش آمریکا 43 تن بود و بخشی از دلیل دو برابر شدن این رقم در فاصله سپتامبر تا ژانویه تشدید ابتلا به سویه دلتای کروناویروس بوده است. در سال 2021 مجموعا 476 عضو ارتش آمریکا مرتکب خودکشی شده‌اند. داده‌های پنتاگون نشان می‌دهد در سال 2020، 701 عضو ارتش آمریکا مرتکب خودکشی شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала