رزمایش مجدد ناو هواپیمابر هندی ویکرانت

© Sputnik / United States Navy /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش مجدد ناو هواپیمابر هندی ویکرانت در دریا
رزمایش مجدد ناو هواپیمابر هندی ویکرانت در دریا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2022
اشتراک
سخنگوی نیروی دریایی هند گفت که ناو هواپیمابر ویکرانت هند برای آزمایش های دریایی به راه افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی سازمان تحقیقات و توسعه دفاعی هند گفت: "این ناو هواپیمابر در حال حاضر در مانورهای پیچیده برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد نحوه رفتار کشتی در شرایط مختلف فرستاده می شود. دانشمندان آزمایشگاه علوم و فناوری نیروی دریایی سازمان تحقیقات و توسعه دفاعی هند نیز برای بررسی دقیقتر آزمایش فرستاده شده اند."
وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش روزافزون موارد ابتلا به کووید در کشور و چالش‌های مرتبط، تیم‌های درگیر در این پروژه از تعدادی از سازمان‌های هندی متعهد به رعایت ضرب‌الاجل‌ها در این طرح حضور پیدا کردند. در مرداد ماه سال گذشته، "ویکرانت" وارد اولین آزمایش دریایی شد و در آبان ماه برای دومین مرحله خود راهی دریای عرب شد.
اعزام ناو هواپیمابر فرانسه به دریای مدیترانه و اقیانوس هند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2021
اعزام ناو هواپیمابر فرانسه به دریای مدیترانه و اقیانوس هند
ناو هواپیمابر ویکرانت در سال 2015 راه اندازی شد، اما به دلیل مشکلات متعدد، بهره برداری از آن ابتدا تا سال 2018 و سپس به سال 2020 به تعویق افتاد و به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا به تعویق افتاد. برنامه ریزی شده است که ناو هواپیمابر با جابجایی 40 هزار تن جنگنده ها و هلیکوپترهای میگ 29 کا را حمل کند. به گفته وزیر دفاع هند راجنات سینگ، ویکرانت باید در سال 2022 بخشی از نیروی دریایی این کشور شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала