توصیه عجیب یک روحانی: کم بخورید تا نیازی به دستشویی رفتن نداشته باشید! +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Bit245ویتامین و مواد غذایی و خوراکی
ویتامین و مواد غذایی و خوراکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2022
اشتراک
اظهارات عجیب یک روحانی در خصوص تغذیه شهروندان ایرانی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از بخشی از سخنان یک کارشناس مذهبی در صفحات اجتماعی در میان کاربران ایرانی دست به دست می‌شود که در آن این روحانی توصیه‌ای عجیب به مردم می‌کند و می‌گوید: "اگر می‌خواهید بهشتی شوید کم بخورید تا نیاز به دستشویی نداشته باشید."
این روحانی در صحبت‌های خود می‌گوید: "آنقدر کم بخورید که نیازی به دستشویی رفتن نداشته باشید! غیر از یک وعده ثابت هر چه می‌خورید، بدانید شما حمال و مزدور بی‌مزد هستید. و این دلیل باز نشدن روح و نرسیدن به عرفان است!"
کاربران بسیاری به این اظهارات واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند جای بسیار تامل دارد که یک روحانی خود به این نتیجه برسد که به مردم توصیه کند برای رسیدن به بهشت کمتر بخورند تا با کمتر رفتن به دستشویی به بهشت برسند. کاربران امیدوارند با چنین افرادی که با این صحبت‌ها به دین خدشه وارد می‌کنند و نفرت در دل مردم می‌کارند، به طور جدی برخورد شود تا عبرتی برای سایرین باشد. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند هر چند تنبیه و توبیخ جدی در این مورد صورت نمی‌گیرد و پیش‌تر نیز شهروندان ایرانی شاهد چنین توهین‌هایی بوده‌اند اما بهتر است مردم با اتحاد خواستار پیگیری و برخورد با چنین خطبه‌خوانی‌ها شود.
کاربرانی نیز با جملات تلخ و آمیخته با طنز به این موضوع اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند وای به حال مردمی که هرازگاهی یکی برای آنان تعیین و تکلیف می‌کند و آنها به نخوردن میوه، برنج، کم خوردن، پوشاندن لباس دست دوم به کودکان، مهاجرت از ایران و امثال این حرف‌ها توصیه می‌کنند!
جمعی از کاربران نیز با تاکید عنوان می‌کنند البته که مردم ایران به این صحبت‌های پوچ و بی‌ارزش، بها نمی‌دهند و برای بهتر زیستن و آبادانی سرزمین خود، ایران، در کنار یکدیگر با تلاش زندگی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала