یک کودک در قزاقستان در جریان ناآرامی ها به ضرب گلوله کشته شد

© REUTERS / Pavel Mikheyevیک کودک در قزاقستان در جریان ناآرامی ها به ضرب گلوله کشته شد
یک کودک در قزاقستان در جریان ناآرامی ها به ضرب گلوله کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
اشتراک
پسر 9 ساله مدرسه ای و والدینش در حال رفتن به خانه بودند که صدای تیراندازی بلند شد. پسر در مقابل چشمان پدر و مادرش جان باخت.
به گزارش اسپوتنیک، حداقل یک کودک قربانی شورش در آلماتی شد. آروژان ساین، بازپرس حقوق کودکان در قزاقستان گفت که یک پسر یازده ساله در غروب 5 ژانویه در مقابل چشمان والدینش کشته شد. خانواده این کودک در حال رفتن به خانه بودند که تیراندازی بین معترضان و مأموران اجرای قانون در خیابان شروع شد. یکی از گلوله ها به کودک اصابت کرد، کودک قبل از رسیدن آمبولانس جان باخت. این نخستین آمار رسمی از کشته شدن یک کودک در این ناآرامی ها نیست.
انتفاد روسیه: اظهارات بلینکن در مورد نقش سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان گستاخانه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
انتقاد روسیه: اظهارات بلینکن در مورد نقش سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان گستاخانه است
دو روز بعد، در 18 دی ماه، یک نوجوان 15 ساله با شلیک گلوله مجروح شد. به گفته بازپرس، معترضان به سمت خودرویی که پدر و پسر در آن بودند تیراندازی کردند. قربانیان در شرایط وخیم به بیمارستانی در آلما آتی منتقل شدند، اکنون پزشکان برای جان آنها می جنگند.
به گفته رئیس جمهور قاسم توکایف، تعداد دقیق قربانیان بحران در قزاقستان ذکر نشده است، تعداد کشته شدگان به صدها نفر از هر دو طرف درگیری می رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала