دانشمندان به محدودیت طول عمر انسان پی بردند

© Depositphotos.com / Monkeybusinessدانشمندان به محدودیت طول عمر انسان پی بردند
دانشمندان به محدودیت طول عمر انسان پی بردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
اشتراک
دانشمندان دانشگاه مونترال می گویند که تا پایان قرن بیست و یکم، مردم می توانند ۱۳۰ سال زندگی کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، دانشمندان دانشگاه حس مونترال (HEC Montreal) براساس تجزیه و تحلیل داده های آماری که انجام دادند پی بردند تا پایان قرن بیست و یکم، مردم می توانند تا ۱۳۰ سال زندگی کنند و حد امید به زندگی به ۱۸۰ سال خواهد رسید.
نویسنده این مطالعه، دکتر لئو بلزیل، پیشنهاد کرده است که تا سال ۲۱۰۰، رکورد حداکثر امید به زندگی ۱۲۲ سال شکسته خواهد شد. ژان کالمن، یک زن فرانسوی، که در سال ۱۹۹۷ درگذشت، ۱۲۲ سال زندگی کرد.
این دانشمند توضیح داد که بر اساس برخی گزارش ها، می توان حدس زد که هیچ حد بالایی برای طول عمر یک فرد وجود ندارد.
ایستگاه‌های ورزش در بوستان های تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اظهارات رئیس جامعه مدرسین قم در خصوص پیری جمعیت +عکس
در نشریه ای در بررسی سالانه آمار، بلزیل در مورد پیامدهای اجتماعی افزایش تعداد صد ساله ها هشدار داد: به ویژه، هزینه های مراقبت های بهداشتی به دلیل گسترش بیماری های مشخصه پیری افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، بار سیستم تامین اجتماعی افزایش می یابد: نسبت مستمری بگیران افزایش می یابد و درصد مالیات دهندگان کاهش می یابد. در حال حاضر در جهان حدود ۱۲ نفر بالای ۱۱۰ سال شناخته شده است.
ایلین کریمینز، استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با بلزیل موافق است. او در مصاحبه با تایمز گفت که برای نجات جان مردم در این سن باید تلاش زیادی کرد. ما به ویژه در مورد پروتز و پیوند اعضا صحبت می کنیم. این متخصص به اطلاعات پایگاه بین المللی طول عمر اشاره کرد که بر اساس آن خطر مرگ از ۵۰ سالگی به سرعت افزایش می یابد، در ۸۰ سالگی کاهش می یابد و حتی ممکن است تا ۱۱۰ سال بهبود یابد.
وی ادامه داد: زمانی که یک فرد به ۱۱۰ سالگی می‌رسد، احتمال مرگ در سال آینده به ۵۰ می‌ رسد. وی در عین حال نسبت به کاهش امید به زندگی در ایالات متحده از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا ابراز نگرانی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала