ارتش بریتانیا ناوگان روسیه را تهدیدی برای اینترنت می داند

© Photo / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federationارتش بریتانیا ناوگان روسیه را تهدیدی برای اینترنت می داند
ارتش بریتانیا ناوگان روسیه را تهدیدی برای اینترنت می داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
اشتراک
رئیس ستاد ارتش بریتانیا: زیردریایی‌های روسی می‌توانند به کابل‌های اینترنت در کف اقیانوس آسیب بزنند.
به گزارش اسپوتنیک، ناوگان زیردریایی روسیه به عنوان تهدیدی برای اینترنت تلقی می شد. این اظهارات را سر آنتونی راداکین، رئیس ستاد نظامی بریتانیا بیان کرد. سخنان این فرمانده توسط اسکای نیوز گزارش شده است.
راداکین گفت که بریتانیا در 20 سال گذشته "افزایش خارق العاده ای در فعالیت زیردریایی های روسی" ثبت کرده است. به نظر وی، ناوگان زیردریایی روسیه قادر به ایجاد تهدیدی برای عملکرد "سیستم انتقال اطلاعات جهانی" است - زیردریایی ها می توانند به کابل های اینترنت در پایین اقیانوس ها آسیب برسانند.
ارتش گفت: "روسیه توانایی های خود را برای تهدید این کابل های زیر آب گسترش داده است. راداکین افزود: نیروی دریایی بریتانیا از نزدیک فعالیت های زیردریایی های روسی را زیر نظر دارد.
در 7 ژانویه، از برخورد یک زیردریایی روسی با یک ناوچه نیروی دریایی سلطنتی در سال 2020 پرده برداشته شد. در نتیجه این حادثه کشتی انگلیسی برای انجام تعمیرات اعزام شد. معلوم نیست چه اتفاقی برای زیردریایی روسی افتاده است؛ سفارت روسیه در بریتانیا از اظهار نظر خودداری کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала