چه حرفه هایی در آینده از بین خواهند رفت

© Fotolia / Mopic چه حرفه هایی در آینده از بین خواهند رفت
چه حرفه هایی در آینده از بین خواهند رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2022
اشتراک
در سوئد حرفه هایی را نام بردند که به زودی از بین خواهند رفت.
به گزارش اسپوتنیک، Dagens Nyheter می نویسد: موسسه ارزیابی بازار کار و سیاست آموزشی سوئد تحقیقاتی را انجام داده و ده ها حرفه را شناسایی کرده است که به زودی توسط هوش مصنوعی جایگزین خواهند شد.
این نشریه خاطرنشان می کند که فناوری هوش مصنوعی به تدریج شروع به انجام وظایف بیشتر و بیشتری می کند که در آینده منجر به طبقه بندی جامعه از نظر دستمزد در زمینه های مختلف فعالیت می شود.
مکس گوردون، جراح ارتوپد از بیمارستان داندریود، گفت: قابل توجه است که این فناوری نه تنها می تواند جایگزین پرسنل غیر ماهر، بلکه حتی برخی از پزشکان مانند رادیولوژیست ها شود. هوش مصنوعی قبلاً یاد گرفته است که چگونه انواع مختلف شکستگی ها را شناسایی کند و در آینده می تواند درمان را توصیه کند.
گوردون توضیح داد: هوش مصنوعی قادر است این کار را فورا انجام دهد، که به کاهش تعداد مشاغل وقت‌گیر در صنعتی که در حال حاضر با کمبود پرسنل مواجه هستیم، کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: این فناوری علاوه بر ارتوپدی می تواند در حوزه هایی مانند اورژانس و زنان نیز معرفی شود. همچنین کاهش کمبود پرستار امکان پذیر خواهد بود.
علاوه بر این، هوش مصنوعی قادر خواهد بود در چندین ده شغل دیگر جایگزین انسان شود. ما در مورد متخصصانی مانند حسابداران، مدل های عکس، اپراتورهای ماشین آلات در صنعت چاپ، نجاری، صنایع شیمیایی و متالورژی، صندوقدار و فروشنده، پرسنل جوان در کشاورزی، نظافتچی، ماشین کار، مونتاژکار، پرسنل اداری جوان، جوشکار، سازندگان، نمایندگان صحبت می کنیم. ، رانندگان، جنگلبانان و پستچی ها صحبت می‌کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала