رسانه‌ها: نصب دوربین‌های جایگزین مجتمع کرج در سال ۲۰۲۱ انجام شد

© IAEAآژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواست ترامپ را رد کرد
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواست ترامپ را رد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2022
اشتراک
رسانه‌ها به نقل از سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام داشتند که در سال ۲۰۲۱ کار نصب دوربین‌های جایگزین در کرج انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، استفانی لیختن‌اشتاین، خبرنگار فارن پالیسی و ایندیپندنت مستقر در وین، در توئیتی اعلام کرد سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به او گفته که این نهاد تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ کار نصب دوربین‌های جایگزین دوربین‌هایی که از مجتمع کرج خارج شده بودند و همچنین سایر فعالیت‌های فنی مرتبط را به انجام رسانده است.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این در ۱۵ دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که بر اساس توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس، دوربین‌های این نهاد در مجتمع کرج نصب خواهند شد.
هشتمین دور گفت‌وگوهای احیای برجام در وین هفته گذشته با برگزاری نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ازسرگرفته شده است. در این نشست که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در خصوص نحوه ادامه گفت‌وگوها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала