ارمنستان 100 صلحبان به قزاقستان اعزام می کند

© Sputnik / Igor Ageyenko /  مراجعه به بانک تصاویر ارمنستان 100 صلحبان به قزاقستان اعزام می کند
ارمنستان 100 صلحبان به قزاقستان اعزام می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2022
اشتراک
وزارت د فاع ارمنستان اعلام کرد، این کشور 100 صلحبان به قزاقستان اعزام می کند. وزیر امور خارجه ترکیه نیز از امادگی کشورش برای کمک به قراقستان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان خبر داد: "نیروهای مسلح ارمنستان یگانی متشکل از 100 نیروی حافظ صلح را به عنوان بخشی از نیروهای حافظ صلح سازمان پیمان امنیت جمعی را به قزاقستان اعزام کردند.
در طول این مأموریت، واحد حافظ صلح نیروهای مسلح ارمنستان وظایفی را منحصراً برای حفاظت از ساختمان‌ها، سازه‌ها و زیرساخت‌های راهبردی انجام خواهد داد."
اعتراضات در آلماتی قزاقستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2022
گزارش و تحلیل
قزاقستان قربانی نیروهای افراطی مورد حمایت آمریکا
از سوی دیگر امروز وزیر امور خارجه روسیه چاووش اوغلو در تماس تلفنی با همتای قزاقستانی از آمادگی آنکارا برای کمک به قزاقستان خبر داد.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با همتای قزاقستانی خود از آمادگی آنکارا برای کمک به قزاقستان خبر داد.

شبکه ترکیه ای "ان تی وی" اعلام کرد:" در تماس تلفنی وزاری امور خارجه ترکیه و قزاقستان، که تحولات اخیر در قزاقستان مورد بررسی قرار گرفت، چاووش اوغلو تائید کرد که آنکارا از قزاقستان پشتیبانی و حمایت می کند. در این گفت و گو همچنین در مورد نشست خارج از برنامه وزرای امور خارجه سازمان کشورهای تُرک که قرار است در تاریخ یازدهم ژانویه سال جاری میلادی و در قالب کنفرانس ویدوئی برگزار شود و در مورد اوضاع قزاقستان نیز گفت و گو شود، تبادل نظر صورت گرفت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала