اخراج جوکوویچ از استرالیا به تعویق افتاد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر اخراج جوکوویچ از استرالیا به تعویق افتاد
 اخراج جوکوویچ از استرالیا به تعویق افتاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2022
اشتراک
مقامات استرالیا با تعویق اخراج جوکوویچ موافقت کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، کریستوفر تران، وکیل دولتی استرالیا در بیانیه ای گفت که مقامات استرالیا با تعویق اخراج نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی که قبلا ویزای وی را لغو کرده بودند، موافقت کرده اند.
پیش از این سرویس مرزی استرالیا از لغو ویزای جوکوویچ خبر داده بود. بعدها مشخص شد که وکلای صرب علیه این تصمیم به دادگاه فدرال اعتراض کرده اند.
در جریان جلسه دادگاه روز پنجشنبه، تران گفت که مقامات کشور قصد ندارند جوکوویچ را تا زمانی که جلسات جدید برای روز دوشنبه برنامه ریزی شود، اخراج کنند.
جوکوویچ برای شرکت در مسابقات آزاد استرالیا که از 17 ژانویه در ملبورن آغاز می شود، وارد استرالیا شده است. این تنیسور صرب پس از ورود به کشور به دلیل اشتباه در درخواست ویزا نتوانست از کنترل گذرنامه عبور کند. یکی از اعضای تیم جوکوویچ که مسئول جمع آوری مدارک است، در انتخاب نوع ویزا که با معافیت پزشکی از واکسیناسیون کووید-19 قابل دریافت نیست، اشتباه کرد. این خطا هنگام عبور از مرز استرالیا فاش شد - جوکوویچ در اتاقی قرار گرفت که توسط پلیس محافظت می شد و ساعت های زیادی را در آنجا گذراند. در نتیجه، سرویس گارد مرزی استرالیا (ABF) اعلام کرد که ویزای جوکوویچ لغو شده و او باید از کشور اخراج شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала