قالیباف تحریم های آمریکا را ظلم آشکار به ملت ایران دانست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قالیباف تحریم های آمریکا را ظلم آشکار به ملت ایران دانست
قالیباف تحریم های آمریکا را ظلم آشکار به ملت ایران دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2022
اشتراک
رئیس مجلس ایران: آمریکا از اینکه می بیند ملت ما برای استقلال و عزت ملت اسلامی ایستاده، ناراحت است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس ایران با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی خوب نیست و فشار بر مردم زیاد است، اعلام کرد: تحریم، بخشی از مشکلاتی است که ما داریم و این ظلم آشکار را آمریکای مستبد به ملت وارد کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: این نکته را به شما مردم و به عنوان کسی که به مسائل امروز آشنا هستم می گویم که ظرفیت‌های اقتصادی و امکانات این کشور به گونه ای است که می توانیم شرایط را به گونه‌ای بهتر از امروز اداره کنیم و به این موضوع شک نکنید.
رییس مجلس ایران تاکید کرد: ما اشکالاتی در کار خود داریم و یکی از اشکالات ما این است که مردم را از مسیر تصمیم‌ سازی و تصمیم‌گیری در موضوعاتی که مخصوصا مربوط به خود آنها است، حذف کرده‌ایم و از توان و ظرفیت آنها استفاده نمی کنیم.
قالیباف اظهار داشت: به تعبیری اگر بخواهم این را شفاف بگویم، اگر به اقتصاد نگاه می کنیم 80 درصد اقتصاد ما اقتصاد دولتی است و اقتصاد دولتی بی شک دچار رانت و مفسده هایی می شود که امروز ما آن را می بینیم.
رییس قوه مقننه ایران بیان داشت: وقتی سیستم اداری ما اینقدر پیچیده و کُند است که یک تصمیم ساده اینقدر طولانی و زمانبر می شود و ماه‌ها طول می کشد و ده ها بار در یک اداره رفت و برگشت پیش می آید، ما نمی‌توانیم به حل مسائل امیدوار باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала