درآمد ایلان ماسک در سال جدید میلادی مشخص شد

© REUTERS / Patrick Pleulدرآمد ایلان ماسک در سال جدید میلادی مشخص شد
درآمد ایلان ماسک در سال جدید میلادی مشخص شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
اشتراک
ایلان ماسک در سال جدید 32.6 میلیارد دلار به دارایی خالص خود اضافه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز عربی، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا و مدیرعامل شرکت تسلا، سال جدید را با ثروتی بیشتر آغاز کرد، زیرا بنیانگذار تسلا 32.6 میلیارد دلار به دارایی خالص خود اضافه کرد و دارایی خالص خود را به 304.2 میلیارد دلار رساند.
این در حالی است که ثروت ماسک در نوامبر گذشته از مرز 300 میلیارد دلار گذشت و او به اولین فردی در جهان تبدیل شد که این میزان دارایی را به دست آورده است.
در گزارش مجله آمریکایی "فوربس"، میلیاردر جنجالی و موسس شرکت فضایی تجاری " اسپیس ایکس " در سال جدید میلادی همچنان در صدر فهرست ثروتمندان جهان باقی مانده است .
شرکت تولید خودروهای الکتریکی، تسلا، روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از 936 هزار خودرو در سال 2021 تحویل داده است که فراتر از انتظارات تحلیلگران است.
اما همچنین اعلام کرد که 475 هزار خودروی خود را که بین سال‌های 2014 تا 2021 تولید شده بودند، به دلیل مشکلاتی که داشتند فراخوان کرد. فوربس اعلام کرد که سهام تسلا در پایان بازار بیش از 13 درصد افزایش یافت و ارزش بازار شرکت پس از کاهش ماه گذشته به زیر این سطح، بار دیگر از مرز تریلیون دلار فراتر رفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала