رونمایی از محصول جدید کمپانی تسلا+ویدئو

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / رونمایی از محصول جدید کمپانی تسلا+ویدئو
رونمایی از محصول جدید کمپانی تسلا+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
اشتراک
کمپانی سرشناس تسلا از محصول جدید خود به نام T i رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گوشی هوشمند تسلا مدل T i با استفاده از نام تجاری موفق و لوگوی محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای برقی "تسلا" که در حال حاضر از نظر عرضه کننده ویژگی های خاص، وجود یک پلت فرم پرداخت آنلاین بسیار موفق و همچنین ساخت سفینه فضایی صاحب سبک است استفاده می کند.
این کمپانی سرشناس تصمیم گرفته که یک تلفن هوشمند تولید کند، مطمئناً انتظار می رود که ویژگی ها و کاربردهای منحصر بفرد این تلفن هوشمند بتواند رهبران صنعتی فعلی مانند اپل و سامسونگ را پشت سر بگذارند. شایان ذکر است که امکان پرداخت آنلاین از طریق بیت کوین در این تلفن هوشمند تعبیه شده است.
همچنین گفته می شود، این گوشی دارای چهار لنز دوربین قدرتمند است که عکس های خیره کننده ای با نور خورشید متفاوت می گیرد. توانایی عکاسی در شب با کیفیت بالا، خیلی ساده می توان از ستارگان تنها با یک کلیک عکسبرداری کرد.
شما می توانید از تکنولوژی منحصر بفرد برای گرفتن یک عکس استفاده کنید و از یک لنز متفاوت برای گرفتن عکس و از لنز دیگر همزمان برای گرفتن ویدئو استفاده نمایید. دوربین دیگری در جلوی گوشی هوشمند وجود دارد و عکس‌ های سلفی می‌گیرد که در حقیقت در زیر صفحه نمایش این تلفن پنهان شده است که باعث می شود صفحه نمایش یکدستی کاربر داشته باشد.
تلفن هوشمند تسلا دارای صفحه نمایش Infinity واقعی است که در مقایسه با آیفون یا برش مانند گوشی های گلکسی سامسونگ است. خود صفحه نمایش از قوی ترین مواد ساخته شده تا استحکام آن را افزایش دهد و در عین حال دسترسی لمسی یکپارچه را فراهم بیاورد، با این صفحه نمایش منحصربفرد می توان از آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید استفاده کرد، در این صفحه نمایش اثر انگشت اولتراسونیک نیز وجود خواهد داشت و اسکنر برای احراز هویت بیومتریک برای باز کردن قفل تلفن همراه نیز ارائه شده است.
این گوشی هوشمند دارای شارژ خورشیدی نیز خواهد بود، تعجب آور نیست که ایلان ماسک چنین امکانی را برای گوشی هوشمند فراهم کرده باشد زیرا او پنل های خورشیدی را برای کسب و کار او می سازد، شارژ خورشیدی به این معنیست که تلفن را می توان اساساً در هر مکانی و تقریباً در هر زمان شارژ کرد و شما حتی برای این کار به شارژر نیاز ندارید. بنابراین پشت گوشی مدل D نیز شارژ می شود و با شارژ دستگاه تغییر رنگ می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала