مردی مسلح در دانشگاهی در آمریکا چند نفر را گروگان گرفت

© Fotolia / Dominik Herz مردی مسلح در دانشگاهی در آمریکا چند نفر را گروگان گرفت
مردی مسلح در دانشگاهی در آمریکا چند نفر را گروگان گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
اشتراک
در هتل و مرکز کنفرانس دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون (ایالات متحده آمریکا)، یک مرد مسلح ناشناس چندین نفر را گروگان گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس پردیس روز سه شنبه 4 ژانویه در گزارشی اعلام نمود که مذاکرات با مجرم در حال انجام است. در هتل و مرکز کنفرانس دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون (ایالات متحده آمریکا)، یک مرد مسلح ناشناس چندین نفر را گروگان گرفت. در پیام توئیتر آمده است: "گروگانگیری در مجتمع اتحادیه دانشجویی در دانشگاه ایندیانا رخ داده است. مذاکره کنندگان با یک فرد مسلح به سلاح خودکار وارد گفتگو با گروگان گیر ها شدند. تعداد گروگان ها مشخص نیست".
به گفته پلیس در انشگاه بلومینگتون، مجرم در ساختمان هتل سنگر گرفته است. مردم پراکنده شدند، میهمانان هتل تخلیه شدند و از دانشجویان خواسته می شود ساختمان دانشگاه را ترک نکنند.
در کالیفرنیا مردی با چاقو به دو زن حمله کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
در کالیفرنیا مردی با چاقو به دو زن حمله کرد
تاکنون هیچ مرگی بر اثر اصابت گلوله یا جراحتی گزارش نشده است، تک تیراندازها در نزدیکی هتل حضور دارند.
به گزارش ایندیانا دیلی، هشدار "وضعیت خطرناک" تقریباً در ساعت 8:10 بعد از ظهر به وقت محلی اعلام شده است. در 28 دسامبر، یک فرد ناشناس شهروندان را در بیمارستانی در شهر سوتلوگراد، منطقه استاوروپل در امریکا گروگان گرفت. بر اساس اطلاعات اولیه، این حادثه به خاطر یک نزاع داخلی رخ داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала