آیا گونه جدید ویروس کرونا از مارسی فرانسه خطرناک است؟

© AP Photo / Michel Eulerآیا گونه جدید ویروس کرونا از مارسی فرانسه خطرناک است؟
آیا گونه جدید ویروس کرونا از مارسی فرانسه خطرناک است؟
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
اشتراک
سازمان فدرال نظارت بر حقوق شهروند اطلاع داد: پایه و اساسی وجود ندارد که سویه جدید کووید ۱۹ از مارسی فرانسه را مورد توجه دانست.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر خبری سازمان فدرال نظارت بر حقوق شهروند روسیه در خصوص اطلاعیه مربوط به ظهور گونه جدید ویروس کرونا نظر داد و آن را مورد توجه ندانست.
تحقیقات مربوط به نوع جدید ویروس کرونا در شبکه مقالات علمی MedRxiv منتشر شده است. در این مقاله آمده است که آزمایش هایی برای شناسایی جهش های مرتبط با انواع ویروس کرونا در ۱۲ ساکن مارسل "یک ترکیب غیر معمول" را نشان داده است. برای اولین بار گونه جدید ویروس کرونا که آنرا B.1.640.2 نامیدند در نوامبر سال ۲۰۲۱ در فردی که از کامرون برگشته بود شناسایی شد. آزمایش ژن ویروس ۴۶ جهش را نشان داد.
در این اطلاعیه ذکر شده است: " نمونه اول که به B.1.640.2 مرتبط است در پایگاه بین المللی داده های GISAID در تاریخ ۴ نومبر ۲۰۲۱ ثبت شد و طی دو ماه در پایگاه تقریبا ۲۰ نفر ( در برخس کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا و هند) ثبت شدند. در عین حال در ماه دسامبر تنها یک مورد مشاهده شد. با احتساب به اینکه طی دو ماه B.1.640.2 اصلا منتشر نشده است و پایه و اساسی وجود ندارد که آنرا مورد توجه و ویژه خواند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала