آتش سوزی در نمایشگاه خودرو در تبریز قربانی گرفت +فیلم + عکس

© Photo / IRNAآتش سوزی در یک مرکز تجاری در پایتخت ایران
آتش سوزی در یک مرکز تجاری در پایتخت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
اشتراک
بر اثر آتش سوزی در یک نمایشگاه خودرو‌های سنگین در حومه تبریز، یک زن و ۲ کودک جان باختند و ۷ نفر نیز زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های داخلی ایران، وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد که در این حادثه یک زن و ۲ کودک بر اثر شدت سوختگی جان باختند و ۷ نفر دچار سوختگی شدند.
وی در ادامه افزود: "این حریق از ساعت ۲۰ شروع شد و ۵۰ کپسول گاز مایع هم یک به یک منفجر شده اند. مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان سینای تبریز انتقال یافته اند و ۵ مصدوم در این بیمارستان بستری و ۲ مصدوم پس از درمان سرپایی ترخیص شدند".
دشتی، معاون عملیات آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: "آتش گرفتن ۵۰ کپسول سیلندر گاز ۲۷ کیلوگرمی در این مکان موجب این حادثه تلخ شده است".
سیامک نوروزی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی سیلندر های گاز مایع در محوطه نمایشگاه کامیون در جاده سنتوی تبریز خبر داد.
وی گفت: "این حادثه دقایقی پیش رخ داد، تعدادی از سیلندرهای گاز مایع طعمه حریق و هم اکنون توسط آتش نشانان در حال اطفاء حریق هستند".
طبق گزارش کارشناسان اورژانس در محل حادثه فوت سه نفر قطعی شده و هفت مصدوم تحت اقدامات اورژانس به بیمارستان سینا انتقال یافته اند که پنج مصدوم بستری و دو مصدوم ترخیص شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала