وزیر خارجه ایران خطاب به اسرائیل: صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد

© Photo / IRNAحسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نسبت به اظهارات وزیر خارجه اسرائیل واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک ، حسین امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: اظهارات آشفته وزیر خارجه رژیم جعلی اسراییل در قبال ملت بزرگ ایران، مصداق این ضرب المثل معروف ایرانی است که " شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه". با اقتدار و عقلانیت از حقوق ، منافع و پیشرفت ملت دفاع می کنیم. صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد.
یادآور می شود یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که این رژیم توان حمله به ایران را دارد.
وزیر امورخارجه اسرائیل همچنین امروز اظهار داشته بود ایران و قدرت های جهانی مایل به احیای برجام هستند و به احتمال بسیار زیاد این اتفاق رخ خواهد داد.
یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل گفت : ارزیابی ما این است که ایران و قدرت های جهانی مایل به احیای برجام هستند و به نظر می آید که این اتفاق به زودی روی دهد.
وزیر امور خارجه اسرائیل افزود : نخست‌وزیر، وزیر دفاع و من گفته‌ایم که با هیچ توافقی مخالف نیستیم و یک توافق خوب، خوب است. مذکرات متمرکزی درباره این که توافق خوب شامل چه چیزهایی‌ است، در جریان است. جهان، از جمله طرفین مذاکرات [به مواضع اسراییل] گوش می‌دهد.
لاپید در ادامه گفت: از نظر ما مذاکرات وین به نتیجه مطلوبی برای اسرائیل دست نخواهد یافت اما به طور مداوم در تلاشیم با کمک کسانی که در آن دخیل هستند، نتیجه را برای اسراییل بهبود ببخشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала