نشریات اسرائیلی هدف حمله سایبری قرار گرفتند

© Fotolia / Artur Marciniecحمله سایبری
حمله سایبری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
همزمان با دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، رسانه‌های اسرائیلی "معاریو" و "جورزالم پست" هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، رسانه‌های اسرائیلی "معاریو" و "جورزالم پست" هدف حمله سایبری قرار گرفتند. در همین ارتباط، پست‌های رسانه‌های اجتماعی معاریو از جمله در توئیتر در ابتدا شامل تصاویر انفجار و پست سوم شامل تصاویری از سلیمانی و المهندس شد.
گزارش‌های مربوط به این هک درست بعد از نیمه‌شب دوشنبه به صورت آنلاین منتشر شد. تصویر انفجار نیز به نظر می‌رسد که بخشی از تصاویر حمله ایران به تأسیسات هسته‌ای دیمونا اسرائیل باشد که هفته گذشته به صورت آزمایشی بازسازی شد.
در کنار تصاویر نیز جملاتی وجود دارد که در آن گفته شده: "به شما در جایی که فکرش را نمی‌کنید، نزدیک هستیم".
در صفحات توئیتری نشریه "جورزالم پست" و همچنین صفحه اول وب سایت این نشریه اسرائیلی نیز همین تصاویر از سوی هکرها نمایش داده می‌شود.
تا کنون مسئولان معاریو به این حمله سایبری واکنشی نشان نداده اند، اما جورزالم پست در توئیتر اعلام کرد: "ما از هک وب سایت خود در کنار تهدید مستقیم اسرائیل آگاه هستیم. ما در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم و از خوانندگان خواهان شکیبایی و صبر هستیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала