مراسم بزرگداشت دومین سالگرد ترور سردار سلیمانی + فیلم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مقبره سردار قاسم سلیمانی
مقبره سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
قاسم سلیمانی به همراه ۹ نفر دیگر از جمله ابومهدی مهندس در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در آستانه دومین سالگرد ترور قاسم سلیمانی دعوت می‌کند تا ضمن حضور معنوی و گسترده در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در سراسر کشور و نیز در تهران که روز 3 ژانویه (دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ) با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مصلای امام خمینی برگزار می‌گردد، ضمن تجلیل از سال‌ها مقاومت و مجاهدت مخلصانه ایشان با انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، دیگر بار تجدید میثاق کنند.
مردم عراق تجمعی در فرودگاه بین المللی بغداد محل وقوع جنایت ترور رهبران پیروزی برگزار کردند.
دوستداران شهدای فرودگاه بین المللی بغداد از مناطق مختلف عراق خود را به این فرودگاه رساندند تا در مراسمی که در آنجا به همین مناسبت برپا شده، حضور یابند.
پیش تر گزارش شده بود که گروه های مردمی از همه استان‌ها برای گرامی داشت دومین سالگرد شهادت رهبران پیروزی و محکوم کردن جنایت خائنانه اسرائیل - آمریکا‌ در ترور سرداران سلیمانی و المهندس در محل فرودگاه بغداد به پایتخت می آیند تا در این آیین شرکت کنند.
یک میلیون نفر در بغداد برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رهبران پیروزی که با حضور رهبران و شخصیت های سیاسی و نظامی عراق از جمله "هادی العامری، قیس الخزعلی، فالح فیاض و سید عمار حکیم" برگزار شد، اجتماع کردند.
مراسم بزرگداشت در شهرهای دیگر نیز برپا شد.
مراسم بزرگداشت شهدای جنایت فرودگاه بغداد در هندوستان و سوئد نیز برگزار شد.
مراسم محوری اصلی روز دوشنبه ١٣ دی از ساعت ۱۴:۳۰ در مصلای تهران برگزار خواهد شد.
در این مراسم که میهمانان داخلی و خارجی و خانواده شهید سلیمانی نیز حضور خواهند داشت، سخنران مراسم آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
توئیت فارسی وزارت امور خارجه به مناسبت دومین سالگرد ترور سردار سليمانى: کشوری که قهرمان مبارزه با تروریسم را ترور می‌کند شر مطلق است.
در دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس که در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا برگزار شد، سرودهای ملی ایران و عراق پخش شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала