فهرست بلند متهمان و مطلعان پرونده افشای فایل صوتی ظریف

CC BY 4.0 / IRNA / محمد جواد ظریف
محمد جواد ظریف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
خبرگزاری‌های ایران از ممنوع الخروج شدن تعداد زیادی از افراد به اتهام ارتباط با افشای فایل صوتی محمد جواد ظریف خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، پایگاه خبری تحلیلی رویداد ۲۴ در گزارشی نوشت: تعداد زیادی از افراد به اتهام ارتباط با افشای فایل صوتی ظریف ممنوع الخروج شده‌اند. وکیل چند نفر از آنها خبر داده که به بعضی از این افراد گفته شد گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپشان را تحویل بدهند و از همان تاریخ هم در مورد موکل بنده هنوز تلفن همراه، لپ‌تاپ و وسایل الکترونیکی‌اش را تحویل نداده‌اند.
این پایگاه خبری بدون ذکر می‌نویسد که نام چندین روزنامه‌نگار در فهرست افراد درگیر پرونده فایل صوتی وزیر خارجه پیشین ایران تحت عناوین مطلع یا متهم دیده می‌شود.
محمد جواد ظریف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
پیام ظریف به مناسبت دومین سالگرد سلیمانی + عکس
رویداد۲۴ در گفت‌و‌گو با ثمین چراغی، وکیل دو تن از افرادی که تحت عنوان مطلع پرونده فایل صوتی ظریف مورد بازجویی و تفتیش قرار گرفته‌اند، درباره محتوای پرونده اظهار داشته است که در رابطه با پرونده فایل صوتی ظریف چندین نفر را احضار کرده‌اند که البته به آن‌ها گفتند دعوت شدند، چون واژه احضار برای متهم به کار می‌رود.
این وکیل دادگستری درباره ضابط پرونده هم ابراز بی‌اطلاعی کرده و گفته است که هنوز متوجه نشده است ضابط و شاکی پرونده کیست. بنا به اعلام چراغی ظاهرا چندین نهاد اعم از حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات همزمان در حال پیگیری پرونده افشای فایل صوتی ظریف هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала