رسانه: هکرهای ایرانی دو روزنامه اسرائیلی را هک کردند

© Fotolia / Yeko Photo Studioرسانه: هکرهای ایرانی دو روزنامه اسرائیلی را هک کردند
رسانه: هکرهای ایرانی دو روزنامه اسرائیلی را هک کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
جروزالم پست و معاریو هک شدند و طرح گرافیکی حمله به دیمونا روی صفحه اولشان منتشر شد. وب‌سایت روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در روز دوشنبه ۳ ژانویه (۱۳ دی) به دست هکرهای ایرانی هک شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هکرها تصویری را همراه با یک جمله از قاسم سلیمانی بر روی این دو وب‌سایت قرار داده‌اند. در تصویر یاد شده، از انگشتری که ظاهرا نماد دست مشت شده قاسم سلیمانی است در آسمان دیده می‌شود که از آن موشکی به سمت زمین شلیک شده است.
این سایت شبیه مرکز تحقیقات هسته‌ای "شیمون پرز نِقِو" در نزدیکی شهر دیموناست. این مرکز که چند دهه از تأسیس آن می‌گذرد، در حال حاضر محل آزمایشگاه‌های زیرزمینی است که در آن میله‌های سوخت مصرف‌شده راکتور را دوباره پردازش می‌کنند تا پلوتونیوم با درجه مناسب تسلیحات برای برنامه بمب هسته‌ای اسرائیل به دست آورند.
حمله هکر‌های ایرانی به سرورهای اینترنت اسرائیل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
حمله هکر‌های ایرانی به سرورهای اینترنت اسرائیل
همچنین در تصویری که هکرها روی وب‌سایت جروزالم پست گذاشته‌اند به دو زبان انگلیسی و عبری نوشته شده است: "به شما نزدیکیم در جایی که فکرش را هم نمی‌کنید."
روزنامه انگلیسی‌زبان جروزالم پست ضمن تأیید خبر این حمله سایبری، در صفحه توییتر خود این اقدام را "تهدیدی مستقیم" برای اسرائیل توصیف کرد و نوشت: "ما در تلاشیم تا مشکل را حل کنیم و از شما خوانندگان برای بردباری‌ تشکر می‌کنیم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала