مشاور سابق پنتاگون تعریف کرد که چگونه پوتین به ماهیت بایدن پی برد

© Sputnik / Mikhail Metzel  /  مراجعه به بانک تصاویر مشاور سابق پنتاگون تعریف کرد که چگونه پوتین به ماهیت بایدن پی برد
مشاور سابق پنتاگون تعریف کرد که  چگونه پوتین به ماهیت بایدن پی برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
کوری میلز، مشاور سابق دفاعی دونالد ترامپ ترامپ اظهار داشت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور، روسیه پس از ناکامی‌های تیم جو بایدن، رهبر آمریکا در سیاست خارجی، از موضع قدرت با دولت کاخ سفید روابط برقرار می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، میلز مهمان برنامه سیاسی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بود. مجریان از این کارشناس پرسیدند که آیا تفاوت محسوسی در روابط روسیه و آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و بایدن وجود دارد؟
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
تهدید پوتین: روسیه در صورت اعمال تحریم های "گسترده"، روابط خود را با آمریکا قطع می کند
او گفت: "کاملاً تفاوت وجود دارد. همه دیدند که بایدن ضعیف بود. در روسیه دیدند که قضیه افغانستان چگونه به پایان رسید. آنها می بینند که رئیس جمهور در وضعیت تایوان و سرزمین اصلی چین چگونه عمل می کند."
به گفته میلز، اشتباهات دولت آمریکا آنقدر بزرگ است که "ضعف" دولت بایدن نه تنها در روسیه، بلکه در چین و ایران نیز دیده می شود. این متخصص افزود: مخالفان ایالات متحده فعالانه از این موضوع استفاده می کنند.
ولادیمیر پوتین و جو بایدن در شب 31 دسامبر گفتگوی تلفنی داشتند. به روایت کرملین، رئیس کاخ سفید در این گفتگو تهدید کرد به دلیل وضعیت اوکراین "تحریم های گسترده" علیه روسیه اعمال کند. رهبر روسیه در پاسخ گفت که این یک اشتباه بزرگ خواهد بود و در این صورت ممکن است قطع کامل روابط بین دو کشور رخ دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала