تزریق دوز بوستر فایزر برای نوجوانان در آمریکا تایید شد

© REUTERS / Dado Ruvicتزریق دوز بوستر فایزر برای نوجوانان در آمریکا تایید شد
تزریق دوز بوستر فایزر برای نوجوانان در آمریکا تایید شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
تزریق دوز تقویت کننده واکسن فایزر برای نوجوانان 12 تا 15 ساله در ایالات متحده تایید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تیم دولتی پزشکی آمریکا اجازه استفاده گسترده از دوزهای تکمیلی (تقویت‌کننده) واکسن کرونا از شرکت فایزر و بیو اند تک را در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله صادر کرده است.
روز دوشنبه در وب سایت این نهاد امریکایی امده است که دوز تقویت کننده واکسن فایزر برای نوجوانان 12 تا 15 ساله در ایالات متحده تایید شده است.
بر اساس این سند، سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده "مجوز استفاده اضطراری از واکسن کووید-19 را از Pfizer و BioNTech را تغییر داده است."
این بیانیه تصریح می کند که این به معنای "افزایش استفاده از یک دوز تقویت کننده، از جمله در بین افراد 12 تا 15 ساله" است. این نهاد نظارتی اجازه واکسیناسیون گروه های خاصی از کودکان 5 تا 11 ساله با نقص ایمنی را داده است.
پژوهشگران اثربخشی واکسن فایزر پس از تزریق  اولین دوز را ارزیابی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
تزریق دو دوز واکسن فایزر تا 70 درصد در برابر اومیکرون ایمنی ایجاد می کند
سازمان غذا و داروی آمریکا، مجوز استفاده از نخستین قرص علیه کرونا را صادر کرد.
این سازمان اعلام کرد که قرص فایزر برای بزرگسالان و کودکان ۱۲ سال به بالا که تست کرونای آن‌ها مثبت است مجاز اعلام کرد. البته علائم اولیه در این افراد باید به گونه‌ای باشد که پزشکان احتمال بدهند ممکن است در بیمارستان بستری شوند. افراد مسن و افراد دارای اضافه وزن یا مبتلا به بیماری‌های قلبی نیز می‌توانند از این قرص استفاده کنند. کودکان نیز باید دست‌کم ۴۰ کیلوگرم باشند تا مجاز به استفاده از این قرص باشند.
بر اساس مطالعاتی که پیش از سویه اومیکرون انجام شده است، فایزر خطر بستری شدن در بیمارستان یا مرگ ناشی از کووید 19 را تا 89 درصد کاهش می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала