ترفند جدید سارقان طلا و جواهرات با استفاده از سیگنال طلایاب +عکس

© Sputnik / Vitaliy Bezrukihکمبود طلا در امریکا به خاطر ویروس کرونا
کمبود طلا در امریکا به خاطر ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل از ترفند جدید سارقان طلا و جواهرات با استفاده از سیگنال طلایاب خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل، با اشاره به ترفند جدید سارقان در استفاده از دستگاه طلایاب از مردم خواست مراقبت‌های لازم را داشته باشند. وی در این خصوص بیان کرد: "سارقین با استفاده از دستگاه طلایاب در خودروی خود از سیگنال طلایاب محل دقیق طلا و مقدار و وزن طلا را اندازه گیری می‌کنند."
وی همچنین تاکید کرد: "بهترین راه جلوگیری از این سرقت استفاده از مکان‌های امن یا استفاده از فویل آلومینیومی است چون این پوشش اجازه عبور سیگنال را نمی‌دهد."
کاربران نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند برای این موضوع راهکاری جز بهتر شدن وضعیت مالی مردم وجود ندارد. همه آمار‌های دزدی به خاطر وضعیت نابسامان مالی و زندگی مردم است بسیاری هم از سر اجبار به این کار عادت می‌کنند. جمعی از کاربران هم ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند تاسف‌بار است که هموطنان‌مان این هوش و ذکاوت خود را صرف خرابکاری و کلاه گذاشتن بر سر همنوعان خود می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала