آزمایش کرونای وزیر دفاع آمریکا مثبت شد

© REUTERS / Ken CedenoМинистр обороны США Ллойд Остин во время пресс-конференции в Пентагоне
Министр обороны США Ллойд Остин во время пресс-конференции в Пентагоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
لوید آستین: آخرین دیدار من با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بیش از یک هفته قبل از شروع علائم، انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای " i24news "، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که صبح یکشنبه آزمایش کرونای او مثبت شده است.
وزیر دفاع آمریکا افزود: "درحالی که در مرخصی و در خانه هستم آزمایش کرونا را انجام دادم. علائم من خفیف است و از دستورات پزشک پیروی می کنم. با توجه به دستورات پزشک و با پیروی از دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا (سی دی سی) خود را تا پنج روز آینده قرنطینه خواهم کرد.
آخرین دیدار من با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در روز سه‌شنبه، ۲۱ دسامبر و بیش از یک هفته قبل از شروع علائم، انجام شد. از روز پنجشنبه در پنتاگون نبودم. در روز پنجشنبه در مدت کوتاهی و فقط با چند نفر از کارکنانم دیدار کردم که در تمام مدت ماسک زده بودیم و فاصله اجتماعی را رعایت کردیم.
زاخارووا: طرح های پنتاگون برای گسترش زیرساخت های نظامی در استرالیا بی نتیجه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
زاخارووا: طرح های پنتاگون برای گسترش زیرساخت های نظامی در استرالیا بی نتیجه است
طبق گفته پزشک، واکسینه بودن کامل من دلیل علایم خفیف این بیماری است. واکسن ها به عنوان یک نیاز پزشکی نظامی برای نیروی کار ما باقی خواهند ماند، دز سوم واکسن کرونای نیز باید زده شود".
گفتنی است، کارشناسان هشدار می دهند که هنوز هفته ها برای عبور از این موج زمان نیاز است. آنتونی فائوچی متخصص ارشد بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به شبکه سی ان بی سی گفت که با توجه به وسعت آمریکا و تنوع واکسینه شده ها و واکسینه نشده ها احتمالاً بیش از چند هفته یا تا پایان ژانویه تا رسیدن به اوج شیوع کرونا زمان نیاز خواهد داشت.
بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا، تقریباً ۶۲ درصد از جمعیت آمریکا کاملاً واکسینه شده اند. در همین حال حدود ۳۳ درصد از بزرگسالان کاملا واکسینه شده دز سوم خود را دریافت کرده اند که به گفته کارشناسان برای محافظت در برابر بیماری های شدید ناشی از سویه های مختلف بسیار مهم است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала