پیام سال نو پوتین باعث شگفتی فرانسوی‌ها شد

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از افزایش امکانات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه خبر داد
پوتین از افزایش امکانات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
اکثر خوانندگان "فیگارو" در واکنش به پیام سال نو پوتین به بااساس بودن اعلامیه‌های رئیس جمهور روسیه اشاره کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه " له فیگارو"، به بحث در باره پیام سال نو ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه پرداختند.
جمله پوتین در باره " حمایت قاطع و مستمر از منافع ملی، امنیت کشور و شهروندان" مورد توجه زیاد خوانندگان فرانسوی قرار گرفت. به عقیده آنها، این اعلامیه ها بی اساس ایراد نشده اند.
دنی ودا یکی از کاربران نوشت: " او رهبری است که قاطعانه از منافع کشور خود دفاع میکند. در فرانسه باید فقط در آرزوی چنین چیزی بود".
عمر ترکول نوشت: "پوتین، روسیه ویران را دوباره احیا کرد. او در رابطه با کشورهای دیگر با احتیاط رفتار کرده و در عین حال با قاطعیت تمام از منافع کشور خود دفاع می کند".
در آمریکا از عملکرد کند بایدن انتقاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
در آمریکا از عملکرد کند بایدن که می تواند عامل جنگ شود انتقاد کردند
کاربران دیگر ابراز امیدواری کردند که جو بایدن هشدار روسیه "درباره پاسخ های متقابل و اقدامات نظامی –فنی" در رابطه با عملیات آمریکا و ناتو را جدی بگیرد.
یولانتا نوشت:" ناتو می خواهد با قلقلک دادن خرس روسی خودش را سرحال بیاورد و خط قرمز را نقض می کند، اما پیامد آن وحشتناک خواهد بود".
کاربر دیگری به نام لاتود نوشت:" من پوتین را یک سیاستمدار بزرگ میدانم که توانست مقام ابرقدرتی را به روسیه بازگرداند و آن را بازیگر کلیدی در صحنه جهانی بکند. فکر میکنم این پیام حذف شود، زیرا با عقیده سردبیران فیگارو جوردرنمی آید".
گفتنی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شب 31 دسامبر 2021 گفتگوی تلفنی داشتند. بر طبق اطلاعات کرملین، جو بایدن به دلیل وضعیت اوکراین، روسیه را با "تحریم های بزرگ مقیاس" تهدید کرد. ولادیمیر پوتین در پاسخ گفت که" این اشتباه بزرگی خواهد بود که به قطع کامل مناسبات بین دو کشور خواهد انجامید".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала