هشدار قرمز هواشناسی برای ۴ استان ایران

© Sputnik / Arina Topolevaتهران Tehran Тегеран
تهران Tehran Тегеран  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
مدیر کل پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی بیان داشت که امروز به دلیل شدت و تداوم بارش در استان های بوشهر، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است.
صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ایران گفت: امروز همچنین گستره بارش به تدریج کل کشور، به جز نوار شمالی را که بارش پراکنده دارد، فرا می‌گیرد.
وی بیان داشت که با ورود سامانه بارشی جدید شدت بارش در نیمه جنوبی کشور افزایش‌ می یابد و افزود: در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان‌وبلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری ،خراسان‌جنوبی بخش‌هایی از خراسان‌رضوی، اصفهان، یزد، ایلام و لرستان و جزایر خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش باران ،رعدوبرق و وزش باد شدید در نواحی مستعد ریزش تگرگ و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
تهران Tehran Тегеран  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
آماده‌باش هلال احمر در ایران
ضیائیان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش‌هایی از ارتفاعات البرز، نواحی شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.
وی تاکید کرد که روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی گسترش‌یافته و برای اغلب نقاط کشور بارش پیش‌بینی می‌شود و ادامه داد: در این روز برای نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما انتظار می‌رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала