درگیری با سلاح سرد در پردیس سینمایی کورش +ویدئو

© Fotolia / Peych_pدرگیری با سلاح سرد در پردیس سینمایی کورش +ویدئو
درگیری با سلاح سرد در پردیس سینمایی کورش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
اشتراک
بوی سیگار داخل سالن با اعتراض جمعیت و درگیری با سلاح سرد منجر شد.
به گزارش اسپوتنیک، وقوع درگیری با سلاح سرد در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی کوروش که عده‌ای برای تماشای فیلم "گشت ارشاد ۳" به سینما آمده بودند؛ با انتقادات کاربران فضای مجازی همراه شده است. گفته می‌شود جمعیت محدودی که سه شنبه ۷ دی به قصد تماشای فیلم سینمایی "گشت ارشاد ۳" به کارگردانی سعید سهیلی نشسته‌ بودند با اتفاق عجیبی مواجه شدند.
بوی سیگار، صدای اعتراض مخاطبان، صدای داد، روشن شدن چراغ‌های سینما که در نهایت با توقف پخش فیلم، کار به درگیری با سلاح سرد در سالن سینما منجر شد. برخی سایت‌های خبری ایران در این‌باره نوشتند: "اتفاقی که روز گذشته در پردیس سینمایی کوروش رخ داد ویدئوی آن توسط یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شده است." علی سرتیپی، مدیر پردیس سینمایی کوروش نیز در این‌باره گفت: "متاسفانه روز سه‌شنبه حوالی ساعت ۲۳ در سالن سینما کوروش، دو تماشاگرنما که در حالت عادی نبودند و همراه خود چاقو داشتند هنگام تماشای فیلم شروع به سیگار کشیدن می‌کنند، چند نفر از تماشاگران به آن‌ها اعتراض می‌کنند که همین امر منجر به درگیری بین آن‌ها شده که با کمک چند نفر از تماشاگران حاضر در سالن و حراست به بیرون هدایت و توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و آن‌ها روز چهارشنبه به دادسرا اعزام شدند تا به خاطر حمل سلاح سرد و شرایط غیرطبیعی‌شان مورد محاکمه قرار‌ گیرند."
تعدادی از کاربران با ابراز نگرانی و ترس از رخ داد مجدد این ماجرا واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای دیگر بر این باورند این خبر به دلیل جلوگیری از ترس و نگرانی کاربران منتشر نشده بود، اما شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور با هدف ایجاد ترس و نگرانی در بین مخاطبان ایرانی دست به این کار زدند. جمعی از کاربران نیز درباره عدم انتشار این خبر گفتگو می‌کنند و معتقدند درگیری با سلاح سرد در سینما اتفاقی عادی نیست، اما وقتی خدا را شکر کوچک‌ترین آسیبی به کسی وارد نشده دلیلی نداشته که مردم از شنیدن آن نگران شوند. اما جمعی نیز در پاسخ این کاربران عنوان می‌کنند اگر از این قبیل اتفاقات گزارش تهیه نشود درس عبرت برای چنین اشخاصی نخواهد شد و آن‌ها جرأت و اجازه هر کاری را به خود خواهند داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала