باکس عیادت، مد جدید در حال رواج در ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Maks Vetrov /  مراجعه به بانک تصاویر Маковые поля в Крыму
Маковые поля в Крыму - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
اشتراک
تدارک باکس عیادت برای ملاقات بیمار با گل، میوه، آبمیوه و دارو در میان جمعی از شهروندان ایرانی در حال مرسوم شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از باکس‌های متنوع با تزئین میوه، آبمیوه، شکلات و تنقلات، گل و حتی دارو با عنوان "باکس عیادت" در صفحات اجتماعی در میان کاربران ایرانی منتشر می‌شود که با انتقاد جمعی از این کاربران همراه شده است.
گویا باکس‌های عیادت با تازگی پس از باکس‌های مختلف هدیه با تزئین گل و شکلات و حتی گاهی اسکناس برای مناسبت‌های مختلف رایج در ایران، جای خود را باز کرده است و با استقبال جمعی نیز روبرو شده است. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی این باکس‌ها به سلیقه مشتریان تهیه می‌شود و تزئینات آن را هر چه باشد مشتری انتخاب می‌کند و در مواقعی با یک یادداشت آرزوی زودتر خوب شدن بیمار خود، این باکس را سفارش می‌دهند و یا خود تدارک می‌بینند و برای عیادت بیمار همراه خود می‌برند.
کاربرانی با ابراز تاسف از تغییر سبک زندگی و سلیقه‌ی مردم جامعه ایران به ویژه نوجوانان این سرزمین، عنوان می‌کنند در ایران مسائل حاشیه‌ای و چشم و هم‌چشمی بسیار دیده می‌شود و متاسفانه بیشتر این موارد نیز برای انتشار استوری‌ها در شبکه‌های اجتماعی تهیه و تدارک دیده می‌شود ولی آیا می‌شود واقعیت و فرهنگ اصیل جامعه‌ی ایرانی را در نظر نگرفت؟!
کاربران معتقدند باید با کارگاه‌های آموزشی رایگان، انیمیشن‌های تلویزیونی و تهیه چنین تبلیغاتی، نوجوان و جوانان ایرانی را از حاشیه‌ی زندگی، بیرون بکشانند و آنها را به حال خود رها نکرد چراکه سلیقه و سبک زندگی این نسل، نسل آینده را پوشش می‌دهد و بهتر است برای این مثال جامعه‌شناسان ایران با کمک سایر ارگان‌ها تدبیری بیندیشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала