حضور نیروهای بسیج در رزمایش نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در ایران

© Photo / IRNAحضور نیروهای بسیج در رزمایش نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در ایران
حضور نیروهای  بسیج در رزمایش نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
رزمایش سراسری نظارت بر بازار کالا‌های اساسی از پنج شنبه آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران ، در این رزمایش تیم‌های نظارت بر بازار وزارت جهاد کشاورزی با حضور در بازار و ارزیابی قیمت‌های کالا‌های اساسی با هرگونه گرانفروشی در این حوزه برخورد قانونی می‌کنند.
US dollar notes and an American visa - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2019
سکوت عجیب برخی از مردم در قبال گرانفروشی +ویدئو، عکس
ایوب فصاحت رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به این که وظیفه نظارت به بازار کالا‌های اساسی بر اساس قانون به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است اظهار داشت: در همین راستا ۷۰۰ نفر از نیرو‌های بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین ۷۰۰ نفر از اعضای بسیج برای انجام گشت‌های نظارت بر بازار و بازرسی به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شده‌اند.
وی گفت: همچنین ۷ هزار نیروی بسیج نیز به صورت داوطلب، وزارت جهاد کشاورزی را در این خصوص یاری می‌کنند.
فصاحت با اشاره به اینکه نیاز بازار به مرغ، تخم مرغ و تمام کالا‌های اساسی بدون هیچ مشکلی در حال برآورده شدن است اظهار داشت: هیچ‌گونه گرانفروشی در این حوزه‌ها قابل قبول نیست و در صورت مشاهده این موضوع، گشت‌ها مراتب را برای برخورد قضایی به تعزیرات اعلام می‌دارند.
رئیس جهاد کشاورزی گفت: جوجه‌ریزی به اندازه ۱۳۰ میلیون قطعه در ماه جاری صورت گرفته و این نشان از ثبات در تولید مرغ دارد و در حوزه تخم مرغ نیز شرایط مناسبی برای تامین نیاز‌های بازار وجود دارد.
وی با اشاره به این که رصد بازار در آینده نزدیک به صورت هوشمند انجام خواهد شد افزود: با تعریف یک نرم افزار، محل‌هایی که باید مورد نظارت قرار بگیرند معین و بازرسی‌ها با تناوب زمانی مشخص بر اساس برنامه انجام خواهد شد.
فصاحت ادامه داد: جزئیات بیشتر در خصوص این نوع هوشمندسازی نظارت در آینده نزدیک اعلام می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала